Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Selv om man er nybegynner på banekjøring, holder det at man kommer på det andre førermøtet kl. 10.00? Har kjørt på Reve en gang tidligere, men det er alt eg har av erfaring... 07.30 var jysla tidlig....

Vi er rimelig sikret å komme med dersom vi betaler oss inn i porten?

Lurer på å ta familieraceren utpå å kose meg litt.. e39 520ia.. Weee....

Skrevet
Selv om man er nybegynner på banekjøring, holder det at man kommer på det andre førermøtet kl. 10.00? Har kjørt på Reve en gang tidligere, men det er alt eg har av erfaring... 07.30 var jysla tidlig....

Vi er rimelig sikret å komme med dersom vi betaler oss inn i porten?

Lurer på å ta familieraceren utpå å kose meg litt.. e39 520ia.. Weee....

Hvis du ikke har mer baneerfaring enn noen runder på revebanen, så anbefaler jeg deg sterkt å komme på det tidlige førermøtet. Dra heller torsdag ettermiddag og overnatt i Østfold/Akershus/Oslo.

Vi kommer ikke til å ha ny idealsporvisning osv på det sene førermøtet.

Skal du være sikret inngang betaler du til kontoen og skriver ut kvittering fra nettbanken din.

Skrevet

Ser ut til at det blir overskyet? Langtidsvarselet varer bare til torsdag, men er jo jevnt over grått hele uka. Håper vi slipper regn hvertfall!

Skrevet

Drit eller DriFt ? ;)

Regn legger en demper på det hele ja...

"Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær", er selvfølgelig det dummeste utsagnet ever...

Skrevet

Det gjør ikke noe om det blir overskyet, selv om det er behagelig med sol. Kaldere bane betyr mindre dekkslitasje, osv.

Ser som dere andre at det er meldt overskyet og ingen nedbør på torsdag. Men det er faktisk ikke mer enn et par timer siden det var meldt strålende sol på torsdagen, så vi må nok litt nærmere før det blir "sikkert". :)

Skrevet

Blir det regn skal jeg ha på meg fem lag med superundertøy og regnklær. Hater regn, og når man i tillegg skal stå flaggvakt er det hvertfall et helvete :P

Skrevet

Hva annbefaler dere i dekktrykk for bane-kjøring, tenker på at felgen ikke skal subbe neddi for oss med 30 profil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...