Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke tid til teltkjøp, så paraply + fullt oljeregntøy (eller hva det heter) blir med i bilen for å sikre sol :)

Slitsom dag i dag. Ordre om plenklipping fra fruen i tillegg til at bilen måtte vaskes og shines.

Plenklipping er alltid gøy etter 9,5 timer på jobb (inkl. reisevei). I tillegg var det første klippen i år så gresset var 10-15 cm.... Brukte 2,5 time. Så bilvask etter det. Godt en har fri i morra :)

Sjekkforresten værmelding nå!

Bare snakk om paraplyer, regntøy og telt har fått meterologene/gud :wink: til å endre seg! Regn først 20.00. Ikke dumt!

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, 0615-ferja fra Horten er OK for de som kommer fra Vestfold-kanten. Vi venter på ferjegjengen. 0515 blir for tidlig på alle måter.

Det betyr at mat og sånt bør være unnagjort på forhånd, for det blir ikke tid til masse somling fra Moss, men bensinfylling og slikt rekker dere. De har jo alltids mat på ferja, men det er syke priser. 50-lapp for et halvt 2-kronersrundstykke med ost. :P

Skrevet

Oh shit tomasb. Det der blir hardt. :shock:

Du vet det er BMWCCN hele neste helg eller? Nå skyter jeg vel meg selv i foten, men det kan jo være litt mer verdt å kjøre så langt for en hel helg i stedet for bare en dag.. ;)

Hvis du kjører nå snart kan du sikkert finne et sted å campe i Østfold heller. Det er ihvertfall noen fra Bergen som kjører nå, de skal bo på Quality i Sarpsborg. Bedre å være uthvilt før banekjøring.. :)

Kanskje det til og med er noen her på forumet du kan låne en sofa hos. Kunne gjort det hos oss om vi ikke skulle sovet borte i natt.

Skrevet

Jobber nordsjø,å bare denne helga som passer, men kjører kankje tidligere og får meg noen timer horisontalt i bilen før rudskogen. Merkeligt nok sover eg veldigt godt i bilen :)

Liker best å kjøre langturer på natten. Lite trafikk og avslappende å kjøre.

Og ja, er like mye for turen sin del, som banekjøringa eg tar turen.

Noen timer mens eg venter på ferja i horten kankje...hehe

Skrevet

Til flaggvaktene

Det er fint om de som har meldt seg som flaggvakter, dvs. mAZE, [space], Nino, Lien, ///Magnus, Vegard1, Dr_S og elling, og alle andre som kan tenke seg å hjelpe til, kan melde seg hos meg (spør noen i oransje vester..) når dere kommer. Jeg mangler fortsatt en person som er villig til å stå fra 08:30ish til ca. 10:00. Trenger også folk utover dagen, så det er flott med alle som kan hjelpe til..

Skrevet
skal folket fra larvik osv fortsatt ta 05.15 eller drøyer alle til 06.15?

Det blir 06.15 ferga

flott, litt mer menneskelig! :lol:

Skrevet
Til flaggvaktene

Det er fint om de som har meldt seg som flaggvakter, dvs. mAZE, [space], Nino, Lien, ///Magnus, Vegard1, Dr_S og elling, og alle andre som kan tenke seg å hjelpe til, kan melde seg hos meg (spør noen i oransje vester..) når dere kommer. Jeg mangler fortsatt en person som er villig til å stå fra 08:30ish til ca. 10:00. Trenger også folk utover dagen, så det er flott med alle som kan hjelpe til..

Det skal jeg få til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...