Dr_S Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Skal alle satse på første førermøte eller? Jeg kommer til å kjøre Notodden - Drammen så tunnel videre, tipper jeg reiser 0630-tiden. Gunnar, jeg har ikke paraply, hvis det regner når jeg skal stå flaggvakt må jeg låne en
mAZE Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Frua sa det var spådd møkkavær i morra, kjedelig. Men men, stiller da med sur diesel og vurderer å ta den ut på banen en tur.. Noen som har en hjelm ekstra eller? Har bare en. Tar forøvrig med ett partytelt, så om det er noen som vil ha det kos under hos oss er det bare å komme. hehe.
Steffan C Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 skal folket fra larvik osv fortsatt ta 05.15 eller drøyer alle til 06.15? Det blir 06.15 ferga Å herregud, det var da endelig godt . Gleder meg, og ser jo ut til at drittværet kommer ut på ettermiddagen/ kvelden .
Micro_RaCeR Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 går det føre møter hele tiden eller er det kun 2?
elling Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Da ser det ut som værgudene vil gå i standby og gi oss grått og kaldt, men tørt, og det er jo fint Varme klær er sikkert et must. Gleder meg til å se igjen kjentfolk, møte nye tryner, og teste nye bilen litt på banen
Steffan C Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 jeg har ikke paraply, hvis det regner når jeg skal stå flaggvakt må jeg låne en Sanner, jeg har tatt med to plyer . Men er det noe særlig å kjøre gjennom rush'n i Drammen og de "kjærre" veiene til Oslofjord tunnelen? Jeg ville tro at Notodden- Horten- Moss- Rudskogen er raskere .
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Til flaggvakteneDet er fint om de som har meldt seg som flaggvakter, dvs. mAZE, [space], Nino, Lien, ///Magnus, Vegard1, Dr_S og elling, og alle andre som kan tenke seg å hjelpe til, kan melde seg hos meg (spør noen i oransje vester..) når dere kommer. Jeg mangler fortsatt en person som er villig til å stå fra 08:30ish til ca. 10:00. Trenger også folk utover dagen, så det er flott med alle som kan hjelpe til.. Drar 08.00 fra Moss, står gjerne når jeg kommer ut. Kan hende jeg og MøllernE30 skulle stått sammen (18år gammel) Høres det bra ut?
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Lov å få sitte på noen runder? Bare husk å ta med hjelmen din. Of course! Hater folk så kjører på bane uten hjelm!
Dr_S Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 jeg har ikke paraply, hvis det regner når jeg skal stå flaggvakt må jeg låne en Sanner, jeg har tatt med to plyer . Men er det noe særlig å kjøre gjennom rush'n i Drammen og de "kjærre" veiene til Oslofjord tunnelen? Jeg ville tro at Notodden- Horten- Moss- Rudskogen er raskere . Danke! Men jeg tror ikke det vil bli noe rush imorgen igrunn, ikke noe problematisk siden såpass mange har tatt seg fri 18. mai. Å kjøre helt til Horten er jo omtrent som å kjøre helt hjem før jeg tar fergen..Er 1 time herfra til Drammen og ca 1 time til Sarpsborg fra Drammen.
-Anders- Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Jepp, får ikke kommet meg bortover imorgen jeg da. Må jobbe Men får ønske dere lykke til med været og kjøringen hvertfall!
Geir Anders Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 gunnar. hva har du med fra webshoppen i morgen? skiltplater, foliemerker, refleksvester og noen xenonsett På tide å legge seg nå ja. Sitter å fikser kjøre cd, hmm.. bare kjedlig musikk på pcn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå