336mik Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Mulig det er spurt om før,men hva med 2 førere på 1 bil?Regner med dette vil være mulig å få til. Har litt lyst til å la madammen prøve seg noen runder på bane også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 2 førere per bil går greit. 500,- er for bil inkl. fører, 50,- per passasjer/tilskuer. De kan også kjøre, men må da ha med seg førermøtet. Jenter oppfordres selvfølgelig spesielt til å komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har aldri kjørt på bane før og jeg lurer på hvor mye dekk, det pleier å gå en sånn dag... (Har ikke tenkt å burne/sladde hele tiden) Jeg må ha nye dekk bak, men de foran kan fremdeles brukes til normal kjøring hvertfall... Kjipt å kjøre et par runder, og så måtte gi seg fordi dekkene er utslitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg kan sikkert stå flaggvakt litt tidlig på dagen da jeg drar innover med Magnus så vi rekker første førermøte. Kommer gratis inn da med bil? Hvis jeg forsto det riktig Hvis ikke sitter jeg på med noen inn. Ser dårlig ut med banekjøring for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har aldri kjørt på bane før og jeg lurer på hvor mye dekk, det pleier å gå en sånn dag...(Har ikke tenkt å burne/sladde hele tiden) Jeg må ha nye dekk bak, men de foran kan fremdeles brukes til normal kjøring hvertfall... Kjipt å kjøre et par runder, og så måtte gi seg fordi dekkene er utslitt Min erfaring er at hvis du ikke kjører skikkelig offensivt,og hele tiden bruker all kraften du har i motoren,så sliter du ikke ut dekkene dine på en dag,men at et par millimeter blir borte må du regne med hvis du kjører litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg kan sikkert stå flaggvakt litt tidlig på dagen da jeg drar innover med Magnus så vi rekker første førermøte.Kommer gratis inn da med bil? Hvis jeg forsto det riktig Hvis ikke sitter jeg på med noen inn. Ser dårlig ut med banekjøring for min del Er ikke noe rabatt på prisen selv om du står flaggvakt. Dette er dugnadsarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Det er bare en 50-lapp for å parkere med egen bil om du ikke skal kjøre. Billigere enn 8 timer på en Eurpark-parkeringsplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Det koster det samme om du har med bilen eller ei.. tilskuer/passasjer koster 50,-. Da får du parkert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Vi har ikke så mye ekstra plass eller mannskaper til dette at vi kan lage noe utav en utstilling. Men du kan trolig parkere på grusplassen utenfor kafeteriaen og betale 50 penger som tilskuer. Skal du inn på plassen med bilen er det samme pris for alle desverre, uansett om du skal kjøre eller ikke. Jeg referer til dette innlegget. Jeg er ikke interessert i å stå på grusplass hvertfall. Koster det fortsatt kr 50 å parkere inne på området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har aldri kjørt på bane før og jeg lurer på hvor mye dekk, det pleier å gå en sånn dag...(Har ikke tenkt å burne/sladde hele tiden) Jeg må ha nye dekk bak, men de foran kan fremdeles brukes til normal kjøring hvertfall... Kjipt å kjøre et par runder, og så måtte gi seg fordi dekkene er utslitt Jeg kjørte ikke mange rundene på rudskogen i fjor, men det ble merkbart slitt. Asfalten på Rudskogen er veldig grov, så sliter endel. Men ta det pent gjennom breisladd-svingen, så sparer du mye dekk der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Bare sånn jeg reagerer litt på er faktisk at folk vil slippe unna og betale 50kr for dette.. Syns det er litt merkelig. Når Gunnar legger mye tid, og kanskje han til og med må ut med penger for dette, syns jeg virkelig folk burde trå til å legge inn penger i dette. Håper virkelig at vi får nok folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Hvem er det som prøver å slippe unna? Ser ingen her som gjør det.. Tror ingen her har noe imot å betale 50kr for å komme inn, men å betale 500kr for bare å parkere på området, utifra Sømme sitt inlegg, er jo overpris deluxe Tror du har misforstått kraftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hvem er det som prøver å slippe unna?Ser ingen her som gjør det.. Tror ingen her har noe imot å betale 50kr for å komme inn, men å betale 500kr for bare å parkere på området, utifra Sømme sitt inlegg, er jo overpris deluxe Tror du har misforstått kraftig.. Kjetils innlegg var til å misforstå.. Alle parkerer inne på området. "Plassen" i innlegget hans er depotet. Dvs. det asfalterte området med av- og påkjøring til banen. Der blir det selvfølgelig kun biler som skal kjøre på banen. Tilskuere parkerer også inne på området, men ikke i depotet. Vi har fått hele den vanlige parkeringsplassen på Rudskogen, og den ligger 50-100 meter ovenfor depotet, på andre siden av kaféteriaen. Det koster enkelt og greit 50,- for tilskuere/passasjerer å komme innenfor portene, med eller uten bil (vi tar ikke noe for parkeringen). Alt av parkeringsplasser både på, rundt og ved Rudskogen er grus (og på Gatebil også jorder). Det er kun depotet og banene som er asfaltert. Resten har, i likhet med veien inn til Rudskogen, kun grusdekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Det går greit å komme med en annen bil enn den en evt har skrevet seg opp med regner jeg med? Vurderer å handle en 325 eller lignende for å leke meg med på banen, istedenfor M3'n. Har en kompis som vil være med å kjøre, men han har ingen bmw så derfor tenkte jeg å handle en så han kan være med å kjøre mens jeg står flaggvakt og filmer osv. Og det er vel liten vits evt å ta med M3'n ettersom det ikke er lov å parkere den i depoet så blir vel lite å vise frem. Ikke noe bestemt her enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Og det er vel liten vits evt å ta med M3'n ettersom det ikke er lov å parkere den i depoet så blir vel lite å vise frem. Klart det er vits. Men det er ikke noe problem å stille med en annen bil, bare gi beskjed når du triller inn. Ellers blir det people's choice-kåring (med en liten bilstereo-påskjønnelse fra BugBoys), og der vil alle kunne delta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå