330xi Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Heisann! I morgen får jeg en Dobermann hann valp. Har ikke funnet noe navnt på den enda, men tenkte det kunne vært kult med noe bmw/bil relatert Tenkte litt på "Vanos" noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Kan den ikke hete Xi da,som han på filmene : Gudende må være gale(1,2,3&4).Veldig morsomme filmer syns jeg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Mor og Far hadde for mange år siden en pointer som hadde navnet "Penta"... etter Volvo Penta (motoren i fars cabincruiser på begynnelsen av 70-tallet)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Forøvrig så har jeg en stedsøster som har en rottweiler med navnet Exi. Så Xi hadde vel vært passende med tanke på åssen bil du har. Har også blitt fortalt en gang at hunder har lettere for å skjønne og lyde navnet sitt hvis det inneholder en s-lyd. Og uttalelse på Xi,vil jo bli "ksi". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Forøvrig så har jeg en stedsøster som har en rottweiler med navnet Exi.quote]syns exi var et kult hunde navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Forøvrig så har jeg en stedsøster som har en rottweiler med navnet Exi.syns exi var et kult hunde navn EXi er vel litt for Mitsuhippiaktig vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Takker, det var jo barae forslag Tenkte også litt på Isetta, men syntes det hørtes litt "jentete" ut, så det passa kanskje ikke så bra siden det er en han.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 er en herfra som har en stor hund som heter nismo:P ja, han kjører 200sx og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hva med Lada? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Garret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Bayer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Hmmm...tror kanskje det blir Enzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hva med Skoda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Hmmm...tror kanskje det blir Enzo Enzo Ferrari hadde nok vært stolt om han visste han fikk bikkjer oppkalt etter seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 "Treatteniess" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå