howie Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har kjøpt meg ny BMW 520, E34. Det er orginale høytalere i bilen, men jeg har noen 6*9" Kickers høytalere jeg ønsker og få plassert bak i hattehyllen. Vet ikke hva som blir det enkleste måten og få innstalert det på, men en kompis sa at det fantes høytalere adaptere for alle de forskjellige høytaler størrelsene, tilpasset til forskjellige bilmodeller, til og bygge høytalere opp, istedenfor og kjøre ut større hull. Men jeg har bare greid og finne adapter til 3-serien. Er det noen her som greier og finne adapter til 5-serien, 1995, (E34) ? Det beste hadde vert om det var en nettbutikk, eller en butikk i bergensområdet som solgte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Finnes bare 6x9 adaptere til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howie Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Finnes bare 6x9 adaptere til E36. Søren... Hva er det beste alternativet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 5.25" slik som den er levert med orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Med litt jobb 6.5" Om dem ikke er for dype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 blir bra lyd med to 5.25 kompsett i coupeen og en sub baki.... spesielt med en reflex i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Finnes bare 6x9 adaptere til E36. kor kan du få kjøpt 6x9 adapter til e 36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 http://www.bilradiospesialisten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Hvis du gjør en god montringsjobb med 5.25" i hattehylla, kan du få en meget grei lyd. Hadde en veldig kjekk lydopplevelse i dag etter jeg var ferdig med montering av komplett anlegg i en BMW 850. Høyttalere som ble brukt var JL Audio VR 525CSI i front og 525CXI i hattehylla. Dette funka ekstremt bra. Montering av elementer er Alfa og Omega. Dette spilte HØYT og pent. Men sluttsummen kom jo på noen kroner da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howie Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja, altså skal sikkert få greid og skaffe noen høytalere og få det til og se og høre bra ut. Men nå er det sån at jeg har 6x9" høytalere som jeg ønsker og få innstalert. Ønsker ikke og kjøpe nye høytalere. Og hva blir det beste alternativet da? Skjære ut i hattehyllen? Hattehyllen er vel med og bygge opp bilen slik den er så kanskje ikke så lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Vil tro du heller sparer på å selge de du har og kjøpe noe som passer i stedet for å skjære i hattehylle og kaross. Jeg pleier i allefall å sjekke på biler jeg ser på om det er noen idioter som faktisk ødelegger bilen på den måten, og da blir det ikke kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå