Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp da er dekkene til BBS`ene kommet! Får de levert av Tollpost på døra imorra. Har også fått av all klarlakken på BBS RS`ene nå. Så det blir meg no pussing og polering fremover! :lol:

Gleder meg så sjukt til å hente ut skiltene! :D

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hey..

Kommer til og bli SEXY når du får på split felgane.

Tips: Oppsøk noen med dreiebenk. Da går pussinga mye lettere.

Gleder meg til å se hvordan det blir :)

Skrevet

Lurer bare på hvor stor dreie benk må være for å klare å spenne opp en felg. Tror ikke det er plass i en vanlig dreie benk....

Skrevet

Lurer bare på hvor stor dreie benk må være for å klare å spenne opp en

felg. Tror ikke det er plass i en vanlig dreie benk....

Den trenger da ikke være så stor. Fester den jo i senter hullet på felgen. Har sett det blitt gjort før.

Skrevet

Hva med å feste en og en felg på ene sida av bakstillinga og la bilen stå og gå i 2.gir, eller lignende? :)

Har sett Yngvejos her på forumet gjorde det med sine Borbet felger :)

Skrevet
Hey..

Kommer til og bli SEXY når du får på split felgane.

Gleder meg til å se hvordan det blir :)

Takk for det. Gleder meg sykt mye til å hente ut M3`n nå. Ikke minst se hvordan felgene kleer den 8)

Skrevet
Hva med å feste en og en felg på ene sida av bakstillinga og la bilen stå og gå i 2.gir, eller lignende? :)

Har sett Yngvejos her på forumet gjorde det med sine Borbet felger :)

Her tar man ingen snarveier! :shock:

Hehe. Neida liker å pusse for hånd jeg.

Skrevet

Dritfin bil du har =)

Vaktmestern på skolen her lagd til en maskin selv med en el-motor på et stativ som han fester felger på, så sitter han å pusser til krampa tar han :P haha ganske genial den "riggen" hans :P

Men hadde jeg vært deg hadde jeg styr unna biltema malingfjerner og metalpolish. Kjøp duxola malingfjerner, mye bedre ;) fåes kjøpt på jernia, byggmakker osv. Og autosol, jeg har prøvd den polishen fra biltema, kunne liksågodt brukt smør...

Skrevet
Dritfin bil du har =)

Vaktmestern på skolen her lagd til en maskin selv med en el-motor på et stativ som han fester felger på, så sitter han å pusser til krampa tar han :P haha ganske genial den "riggen" hans :P

Men hadde jeg vært deg hadde jeg styr unna biltema malingfjerner og metalpolish. Kjøp duxola malingfjerner, mye bedre ;) fåes kjøpt på jernia, byggmakker osv. Og autosol, jeg har prøvd den polishen fra biltema, kunne liksågodt brukt smør...

Ja må bare ty til kreativiteten når man skal pusse felger, for det er noe herk! Og ja det er Autosol og Duxola det går her med :D Den Biltema-greia funka dårlig :?

Skrevet

Felgene er da ferdig pusset og klar til polering! :D

0ficj2vmwcmj3vqno5ji.jpg

Litt usikker på om jeg kan legge på et par lag med klarlakk selv, eller om det må gjøres hos en lakkerer. Noen som har en formening om dette??? :?

Skitene er forresten bestilt!!! Så M3`n blir henta ut i løpet av neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...