bmwmsport Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Har vært ute og tatt noen bilder av min "nye" 320d Kom gjerne med kommentarer til bil/bilder Flere bilder her: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/07/2 ... _sport.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Lekkert Geir, men byttet bil igjen? Akkuratt fått deg E90 jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis med ny bil Geir Ove... bilder av en E46 foran en dansk rapsmark blir alltid fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 meget pen og clean bil! akkurat sånn vi liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Veldig tøff, synes fronten var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Lekkert Geir, men byttet bil igjen?Akkuratt fått deg E90 jo? Neida, var nok samme bilen... Kjøpte den i slutten av Mars: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/Mystic.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis med ny bil Geir Ove... bilder av en E46 foran en dansk rapsmark blir alltid fine... Det er sant! Nokså pent ute på Djursland om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Den var meget pen!! Hvor mye er den senket og hvilken felg dimensjon er det? Var perfekt balanse i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Den var meget pen!! Hvor mye er den senket og hvilken felg dimensjon er det? Var perfekt balanse i mine øyne! Takk for det Den er senket med 55/35mm H&R fjærer, kombinert med originalt M-tech understell. Hjulene er originale BMW M135. 225/40x18 foran og 255/35-18 bak. 8 og 8,5" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Meget pen! Tilnærmet perfekt E46 sedan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Nydelig bil Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 Nydelig bil Noen planer? Ang. bilen tenkte du på? Hmm, nei kunne tenkt meg noen nye felger, sånn litt på sikt, men ellers føler jeg vel ikke at det er så mye mer jeg vil forandre på.. Edit: Har forøvrig gjort litt med den allerede.. Den så sånn ut når jeg kjøpte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grattis med en utrolig fin E46 sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Nydelig bil Noen planer? Ang. bilen tenkte du på? Ja, var bilen jeg tenkte på, hehe. De Club Sport greiene er fine de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå