klebefix Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 spare 2 tusen for å stå 7 t i kø????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Når jeg var der var det 20 min kø i skranken og 45 på dekkskifte.. Syns ikke dette var særlig avskrekkende.. Lønner seg kanskje å ta seg fri når ikke alle andre har det? Hvis jeg får 40% på dekk og felg for 30 000 så kan jeg sove i telt i 3 dager utenfor der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg bestiller felger hos Styling Tech på levanger Alltid fått god service. Hvis jeg ringer og han er opptatt ringer han tilbake. Felgene får jeg tilsendt i posten ferdig balansert, veldig godt innpakket og med tilhørende hjulbolter. Aldri vært noe problem! Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Når jeg var der var det 20 min kø i skranken og 45 på dekkskifte.. Syns ikke dette var særlig avskrekkende.. Lønner seg kanskje å ta seg fri når ikke alle andre har det? Hvis jeg får 40% på dekk og felg for 30 000 så kan jeg sove i telt i 3 dager utenfor der.. Jeg ser helt klart den, men vil du spare 40% (12000kr) for så at felgene dine flasser etter bare kort tid? Produktene Sharif leverer er mildt sagt dårlige - det samme med kundeservice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 40% avslag på dekk og felger er vel ikke så unormalt og få vel? Sharif er heller ikke så billig som alle skal ha det til. jeg har altid kommet billigere ut når jeg har kjøpt dekk og felger på dekklåven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 bannjæ.. fikk ikke sett reklama.... annonse sletta :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 bannjæ.. fikk ikke sett reklama.... annonse sletta :S samme her:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Handlet mine sommer og vinterdekk på http://www.johsbjerke.no/ De er ikke de aller billigste, men de har edruelige priser, og veldig rask service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Skal du ha billige felgpakker med smale og dårlig dekk slik som sharif selger er MEGA-JUL enda billigere. Skal du ha litt bredde på dekka og av et bedre merke er det IKKE gunstig å handle hos sharif i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 haha... Anonsen er slettet! Handlet et sett med OZ felger hos baronen og er knallfornøyd. Mye billigere enn andre steder.. Jeg fikk god service sist jeg var der, men det er sant det som blir fortalt angående telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Har vært hos sharif en gang, når en kammerat skulle handle hjul. Elendig kundeservice for det første, mens han "hjalp" oss gjorde han og en kollega narr av en kunde som kollegaen hadde på telefonen. fikk tilslutt pris på noen 17" MOMO hjul. tror de skulle ha 11500,- ferdig dekk på felg. Neste dag dro vi til dekkmann å ba om pris på samme hjulpakke. Der skulle de ha 10500. I dette tillfellet var altså dekkmann billigere + at der er det servicebeviste folk som kan det de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 HeiFolkens jeg skjønner ikke hvordan dere gidder å akseptere noe sånt.. hadde jeg vært der og noen i det minste grad hadde sagt noe frekt/uhøflig eller oppført seg som en tulling hadde først fått høre det verbalt.. også hvis de forsette fysisk kontakt!! Dersom dere blir urettferdig behandlet og ikke sier noe.. de fleste blir bare oppgitt,bruk tempremanget og kjeft på de idiotene. dere er kundene og de ANSATT.. de skal være deres slaver! Sharif er ok kar,men alle der inne tenker bare på å tjene penger og setter ikke service så veldig høyt.. vær sure hvis det er noe du er misfornøyd og si det tilbake til de idiotene! mvh Hav Hehe, fysisk kontakt ... -Kanskje litt dramatisk reaksjon på dårlig service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 kjøpte nye nokian rsi der idag. måtte vente max 4minutter i kassa,gummien lagt på felgene og det hele pakket inn i bagasjerommet iløpet av 15minutter. det vasa en norsk fyr i 20årene rundt kassa og bak i hallen i det jeg vil påstå var påvirket tilstand.tilbød nøtter og klappa folk på huet mens han subbet rundt. de gutta som skiftet dekk var seriøse og dekkene nye ,datostemplet uke 35 i 07. har ikke fått lagt om så vet ikke om de er i ubalanse. ikke spes billig,men fant ikke noen andre under 4200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hehe, fysisk kontakt ... -Kanskje litt dramatisk reaksjon på dårlig service. Hei hehe...jeg har handlet dekk hos sharif gjennom mange år.lagt igjen store summer og kvaliteten på felgene var ikke til å klage over. Men når jeg kjøper 3felg pakker (22000,15000,28000) som til sammen blir 65.000kr!! vil jeg gjerne at de felgene blir ordentlig avbalansert, montert og ikke minst har kvalitet! Kranglet flere ganger med de idotene der fordi dem ikke vet hvordan de skal heve en forbanna bil. Jeg er litt aggressiv hvis folk plager meg men sharif har så dumme og invalide mennesker som jobber der at det er helt utrolig hvordan han faktisk klarer å holde til kundene sine!! gammel tråd dette nå..men forsett med deres meninger! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 kjøpte nye nokian rsi der idag. måtte vente max 4minutter i kassa,gummien lagt på felgene og det hele pakket inn i bagasjerommet iløpet av 15minutter. det vasa en norsk fyr i 20årene rundt kassa og bak i hallen i det jeg vil påstå var påvirket tilstand.tilbød nøtter og klappa folk på huet mens han subbet rundt. de gutta som skiftet dekk var seriøse og dekkene nye ,datostemplet uke 35 i 07. har ikke fått lagt om så vet ikke om de er i ubalanse. ikke spes billig,men fant ikke noen andre under 4200kr Mener det var disse dekkene som kom best ut i tv2 hjelper deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå