rayol Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 og hun er en jente? http://www.street-garage.com/modules.ph ... deo_id=407 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 hørte jeg feil eller var hu bare 19 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 når hun satt rekorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Sabine_Schmitz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Skulle til å spørre om det ikke var hun som kjører en Ford Transit rundt sløyfen i Top Gear og, men så dukket Godeste Mr. Clarkson opp ved siden av og svaret gav seg selv! Få ting som slår det at hun kjører forbi Porscher og slikt med en standard varebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hun er vel også den personen som har kjørt den banen flest ganger i verden. Syk syk dame:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hun er blitt spurt om hun har krasjet, og svaret var selvfølgelig ja. Da spørsmålet om hvor mange ganger det var, kom hun med det gode svaret: det vet jeg ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg tror ikke jeg hadde hatt så store problemer med å piske den M5'en der rundt banen til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sabine er ei rå dame! =) Forstår fortsatt ikke hvordan hun kunne slå Clarkson med den Ford Transiten... Edit: Er det mulig å sitte på en runde med den Ring Taxi'en? Edit2: Fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Synd å si det ,men disse drosjene er ikke sperret på 250 og har ikke stallordre fra BMW om å ta det rolig... dvs de kjører 30 sek til 1 min raskere på runden. http://www.zakspeed.com/the-motorsport- ... php?id=136 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 var det en e39 M5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Heftig dame, og grom taxi . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 var det en e39 M5 ? Jepp. Gammel film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hun er vel også den personen som har kjørt den banen flest ganger i verden.Syk syk dame:) Hun har nok 'et par' runder å gå på til "Mr.Striezel" himself Derimot tror jeg det er lang vei ned til nærmeste kvinnelige motstander.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå