336mik Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Glad hu ikke kjører så mye på bane i Norge.Forresten,det gjør jo ikke jeg heller,men nesten litt flaut å bli slått av ei dame da.Selv om hu er meget dyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hun er vel også den personen som har kjørt den banen flest ganger i verden.Syk syk dame:) Hun har nok 'et par' runder å gå på til "Mr.Striezel" himself Derimot tror jeg det er lang vei ned til nærmeste kvinnelige motstander.. Finnes det noen statistikk over hvem som har felst rundetider på ringen montro? Gleder meg til jeg slår sabines "lap-record" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Finnes det noen statistikk over hvem som har felst rundetider på ringen montro? Gleder meg til jeg slår sabines "lap-record" jeg. I følge Thorleif Nielsen har "Stritzel" (Hans-Joachim Stuck) kjørt overkanten av 55000 runder... Sabine har kjørt ca. 20000 runder og selv mener han at han har kjørt 2-2500 runder. Thorleif er medlem av bimmers og ratter en E36 M3 GT og en E46 M3 CSL (begge originale). Hvis jeg ikke tar helt feil er han sikkert i markedet for en E92 M3 i disse dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 nå har jeg prøvd utallige ganger i forza motorsport med m3`en klarer ikke slå tiden hennes jeg må nok øve mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Utrolig tøft. Tror nesten jeg må få meg en tur i den nye M5en til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå