Gå til innhold

BMW treff US Style

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykket av at antall ombygninger/ombygde biler der borte er meget lav kontra her hjemme/skandinavia..Mange "stock" biler.

I USA er det bare ufattelig mye folk og ufattelig STOR interesse for BMW, enda det er en "minoritetsgruppe" kontra f.eks Chevrolet, Hot Rod og generelt "janke" entuasiaster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke grunnen til at det er så mye standard biler der borte først og fremst p.g.a strenge krav til støtfangere, eksos(avgasser), lys osv?

Virker forøvrig som et kongetreff. Når du arrangerer treff på de riktige plassene i Statene skal du ikke se bort ifra at det kommer både Enzo, CGT og Veyron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jo også Amerika være størst på alt - inkludert menneskestørrelser, så et slikt treff syns jeg ikke er uvanlig. Desverre er det nok slik at slike treff ikke blir så vanlige i Norge - mye på grunn av antall mennesker, og hvor mange entusiaster - vi er ikke mange av de i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inntrykket av at antall ombygninger/ombygde biler der borte er meget lav kontra her hjemme/skandinavia..Mange "stock" biler.

Jeg sitter med samme intrykk.da jeg lette etter BMW`er til salgs,fant jeg mange der motor og sånn var trimma,men var helt 100% orginale utvendig! 15" felger,og orginal front.

jeg har kun sett 1 E36 som ikke var M3,som hadde M3 front! ellers er resten (inkl min egen,som kun er senket,ellers org) helt orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel mye å gjøre med at du ikke får original m-tech/m-sport-pakke der borte. Veldig få som tar seg bryet med å importere hvis det i det hele tatt er lov å sette på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er rikelig med firma her som selger styling,så tror nok ikke det er ulovelig å sette på en M-sport pakke.

men er generelt masse orginale M3`er her da,det er alltid kjekt å se.

av alle E36 M3`ene,var det sedanen som det ble solgt flest av i USA,så ser en del M3 sedaner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...