|Andreas| Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Da var det tid for Bimmerfest "over there" igjen. En stor samling BMWer Ligger mange bilder i en samletråd på E46fanatics.com --> http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=469306 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 wow ! kult! fikk en lapp i posten fra BMWCCA om forsjellige events som skulle holdes i mitt nærområde og.hade hvert kult å hvert på treff her borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Her har nordmenn MYE å lære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Har fått inntrykket av at antall ombygninger/ombygde biler der borte er meget lav kontra her hjemme/skandinavia..Mange "stock" biler. I USA er det bare ufattelig mye folk og ufattelig STOR interesse for BMW, enda det er en "minoritetsgruppe" kontra f.eks Chevrolet, Hot Rod og generelt "janke" entuasiaster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 FAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Der var det mange fine BMW'r samlet på ett sted gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ligger mange bilder i en samletråd på E46fanatics.com --> http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=469306 Sattan å mange fete BMW'r . Deilig å se så mange flotte biler i de omgivelsene og DET været . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Er ikke grunnen til at det er så mye standard biler der borte først og fremst p.g.a strenge krav til støtfangere, eksos(avgasser), lys osv? Virker forøvrig som et kongetreff. Når du arrangerer treff på de riktige plassene i Statene skal du ikke se bort ifra at det kommer både Enzo, CGT og Veyron. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sykt tøft.. Så mange fine Bmw har jeg aldri sett på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har ikke inntrykket av at det er så nøye på modifiseringer av lys og karrosseri, mens avgasser i cali veit jeg er nazi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Nå skal jo også Amerika være størst på alt - inkludert menneskestørrelser, så et slikt treff syns jeg ikke er uvanlig. Desverre er det nok slik at slike treff ikke blir så vanlige i Norge - mye på grunn av antall mennesker, og hvor mange entusiaster - vi er ikke mange av de i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 men det dem ikke har så mye av er stsajonsvogner da! =) og ikke har dem e46 compact! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Har fått inntrykket av at antall ombygninger/ombygde biler der borte er meget lav kontra her hjemme/skandinavia..Mange "stock" biler. Jeg sitter med samme intrykk.da jeg lette etter BMW`er til salgs,fant jeg mange der motor og sånn var trimma,men var helt 100% orginale utvendig! 15" felger,og orginal front. jeg har kun sett 1 E36 som ikke var M3,som hadde M3 front! ellers er resten (inkl min egen,som kun er senket,ellers org) helt orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Har vel mye å gjøre med at du ikke får original m-tech/m-sport-pakke der borte. Veldig få som tar seg bryet med å importere hvis det i det hele tatt er lov å sette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 er rikelig med firma her som selger styling,så tror nok ikke det er ulovelig å sette på en M-sport pakke. men er generelt masse orginale M3`er her da,det er alltid kjekt å se. av alle E36 M3`ene,var det sedanen som det ble solgt flest av i USA,så ser en del M3 sedaner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå