Gå til innhold

Bimmers på Facebook.

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare meg som er feig og har meldt meg ut av facebook?

Enda jeg har vært på internett siden -94/95.

Personvern-policyen til facebook er ikke akkurat imponerende!

Nei... du er ikke alene... jeg er heller ikke å finne på Facebook eller andre tilsvarende møteplasser. Jeg har også vært på nettet siden begynnelsen av 90-tallet og jeg har alltid vært litt ekstra forsiktig med hvordan min profil utad er. Man bør ikke være for personlig eller lett gjenkjennelig... det kan f.eks straffe seg i forbindelse med jobben eller når man evt. ønsker å bytte jobb. Det er med andre ord viktig at man har kontroll/herredømme over informasjonen man legger ut om seg selv.... ikke all informasjon er god informasjon. Jeg ser absolut fidusen med Facebook, men jeg venter til tjenesten blir litt mer moden og dermed også mer sikker... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook tror jeg ikke er noe for meg, har ting som jeg er nok hekta på ;) En annen ting er jo hvem er det som sitter på opplysingene til alle de millionene som er med der? En teori er jo at det er CIA som har laget dette for å få mest mulig info om folk flest..

Litt småskummelt er det jo også, arbeidsgivere rundt omkring truer jo ansatte med sparken hvis de er på Facebook i arbeidstiden...

En annen ting er jo "morro" bilder som havner på internett som ungene våre finner om 20år. Da tror jeg man angrer på at man lot seg brette ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer normalt også unna alt slikt, men Facebook er faktisk jævlig kult. Treffer jo faenmeg alt av gamle kjente, og det bare "skjer".. plutselig er man i en gruppe med 20 gamle klassekamerater fra ungdomsskolen... flammer fra "gamledager", gamle naboer.. kompiser fra overalt, alle er jo faenmeg der. Detta er moro, og verdt det, samma hvordan personvernpolicyen er. Moro å "se" igjen så mange gamle kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er bare en tjeneste for å få fatt i emailadressen din og kan dermed når der er nok adresser begynne å fylle postkassen din med reklame.

Skalkeskjulet med å konsolidere venner og bekjente, virker greit for de som deler ut sin epostadresse i hytt og gevær. Har endel venner som syter over at postkassen er full av reklame og spam, men får jo til stadighet mailer med beskjed om dele diverse dritt og lort.

Bruker programmet mailwasher for å bounce beskjed tilbake om at denne adressen ikke finnes og jeg blir ikke plaget med spam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er bare en tjeneste for å få fatt i emailadressen din og kan dermed når der er nok adresser begynne å fylle postkassen din med reklame.

Skalkeskjulet med å konsolidere venner og bekjente, virker greit for de som deler ut sin epostadresse i hytt og gevær. Har endel venner som syter over at postkassen er full av reklame og spam, men får jo til stadighet mailer med beskjed om dele diverse dritt og lort.

Bruker programmet mailwasher for å bounce beskjed tilbake om at denne adressen ikke finnes og jeg blir ikke plaget med spam...

Er fine greier å ha to e-post kontoer da vettu. En til piss som facebook, en annen til seriøst bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjeppjaget inn der av alle jeg kjenner, men reagerte og på personvernet der.. - Tar sjansen like vel da, nå kan jeg ihvertfall se bilder andre legger ut av meg og sensurere litt om nødvendig.

En egen E-post for dritt er noe jeg alltid har hatt, og hatt mye glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man skal være kritisk til hva man sier og info man legger ut på den type ting, men man behøver jo ikke være paranoid heller...

Internett har blitt en relativt viktig del av hverdagen, og måten vi kommuniserer på. Det er realiteten, både på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer jo faenmeg alt av gamle kjente, og det bare "skjer".. plutselig er man i en gruppe med 20 gamle klassekamerater fra ungdomsskolen... flammer fra "gamledager", .

Kan jeg få lov til å se på alle blåmerkene du får når Kate får vite at du finner tilbake til dine "gamle flammer"? :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.litt morsomt å lese om de som er så paranoide at de ike vil inn på facebook,fordi kansje CIA ser på dem osv ,hehe.

ser ikke forsjellen på å være medlem der,og legge ut 10.000 innlegg her..,

men anyway, så at facebook gruppa til bimmers fikk 55 nye medlemer i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...