bmwrasaren Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Da er jeg også med i bimmers.no gjengen på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan jeg få lov til å se på alle blåmerkene du får når Kate får vite at du finner tilbake til dine "gamle flammer"? Hun jobber sammen med en eks, så hun har ikke noe hun skulle ha sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Bare meg som er feig og har meldt meg ut av facebook? Jeg er heller ikke der, men de er ikke pga noe personvern-greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan jeg få lov til å se på alle blåmerkene du får når Kate får vite at du finner tilbake til dine "gamle flammer"? Hun jobber sammen med en eks, så hun har ikke noe hun skulle ha sagt.. Siden jeg har en VISS mistanke om hvordan slike kvinnehjerner tenker, så er jeg ikke sikker på om det hjelper. Ikke glem hu dama fra butikken, det var vel enda mer uskyldig! Uansett så ser jeg vel fasiten på dette neste fredag Godt vi har med lege og nok bandasjer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg er heller ikke der, men de er ikke pga noe personvern-greier. Tør jeg spørre hvorfor? Det er vel ikke kompetansen det står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Facebook er bare en tjeneste for å få fatt i emailadressen din og kan dermed når der er nok adresser begynne å fylle postkassen din med reklame.Skalkeskjulet med å konsolidere venner og bekjente, virker greit for de som deler ut sin epostadresse i hytt og gevær. Har endel venner som syter over at postkassen er full av reklame og spam, men får jo til stadighet mailer med beskjed om dele diverse dritt og lort. Bruker programmet mailwasher for å bounce beskjed tilbake om at denne adressen ikke finnes og jeg blir ikke plaget med spam... Er fine greier å ha to e-post kontoer da vettu. En til piss som facebook, en annen til seriøst bruk. Det er ikke det som er problemet. Problemet er de som har min adresse ikke respekterer at det er min private adresse. De inviterer i hytt og gevær, så da hjelper det ikke om du har 100 forskjellige kontoer når dine venner ikke skjønner at facebook kun er ut etter andres mailadresser. Fordelen med slike forum som bimmers, er at det er en privat person som står bak og ikke har noen interesser av å selge mailadressen din videre. Min anonymitet blir også ivaretatt her på forumet, så derfor er det "trygt" å slenge inn 10 000 innlegg her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Tør jeg spørre hvorfor? Det er vel ikke kompetansen det står på? Jo, jeg greier faktisk ikke registrere meg. Jeg får faktisk hjelp til alle innleggene her på bimmers også. Nei, jeg ser bare ikke vitsen. Møte folk fra ung. skolen? Hvorfor vil jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Tør jeg spørre hvorfor? Det er vel ikke kompetansen det står på? Jo, jeg greier faktisk ikke registrere meg. Jeg får faktisk hjelp til alle innleggene her på bimmers også. Nei, jeg ser bare ikke vitsen. Møte folk fra ung. skolen? Hvorfor vil jeg det? denne videoen forklarer det ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Haha! Genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Kongevideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan jeg få lov til å se på alle blåmerkene du får når Kate får vite at du finner tilbake til dine "gamle flammer"? Hun jobber sammen med en eks, så hun har ikke noe hun skulle ha sagt.. Siden jeg har en VISS mistanke om hvordan slike kvinnehjerner tenker, så er jeg ikke sikker på om det hjelper. Ikke glem hu dama fra butikken, det var vel enda mer uskyldig! Uansett så ser jeg vel fasiten på dette neste fredag Godt vi har med lege og nok bandasjer da! Saniteten behandler kun skader skjedd på banen. Ikke de som oppstår når man venter i depotet med samboer etc. Men ikke ha noen forhåpninger om at du NOEN GANG vil skjønne hvordan en kvinnehjerne tenker Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg er også å finne på bimmers.no på facebook gitt.. Ikke at jeg er der så mye, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Siden jeg har en VISS mistanke om hvordan slike kvinnehjerner tenker, så er jeg ikke sikker på om det hjelper. Ikke glem hu dama fra butikken, det var vel enda mer uskyldig! Uansett så ser jeg vel fasiten på dette neste fredag Godt vi har med lege og nok bandasjer da! Saniteten behandler kun skader skjedd på banen. Ikke de som oppstår når man venter i depotet med samboer etc. Men ikke ha noen forhåpninger om at du NOEN GANG vil skjønne hvordan en kvinnehjerne tenker Kjetil Jeg sa bare at jeg hadde en "VISS mistanke", full forståelse vil jeg nok aldri oppnå. Derimot har jeg fått noe innsikt i den mannlige legehjernen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Den mannen som forstår hvordan en kvinnehjerne tenker er en het kandidat til Nobels Fredspris! Tenk så mye fredeligere i de tusen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Føler du er litt OT nå Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå