Naitsirk Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Vet ikke om det er postet før. http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article661172.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Fin artikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Det er en kjempefin artikkel har lest den en gang før og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 dårlig artikkel.... alt for lite E30 der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 skulle vært litt mer e30 synes jeg.. motorrom etc å sammenlikning med gtr`n og sånn.. men bra artikkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Det var vel en kort og grei artikkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Ikke særlig omfattende den artikkelen nei. Når BMW er så strenge på kravene til hva som skal være en M-bil (for eksempel vil det aldri komme en 7-serie eller en SUV, med M-emblem. De skal heller aldri ha 4x4 selvfølgelig.) Hvorfor da tilby treverk i interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorsø Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Dårlig artikkel.... alt for lite E30 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 ja det var heller ikke for mye fra e36....syntes det var en tøff artikkel, der man fikk et bra inntrykk av hva m3 er...... :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Finfin artikkel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinlausen Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Ikke særlig omfattende den artikkelen nei.Når BMW er så strenge på kravene til hva som skal være en M-bil (for eksempel vil det aldri komme en 7-serie eller en SUV, med M-emblem. De skal heller aldri ha 4x4 selvfølgelig.) Hvorfor da tilby treverk i interiøret? Fordi treverk alltid har vert eit klassesymbol, og M bilane er dyre, og gir klasse, ergo treverk er jo då ein sjølvfølging. Personleg vil eg heller ha treverk, det gir ein finare "atmosfære" i bilen føler eg, dei alu listene som blir skrøte sån over, ja dei kjem i alle andre bilar også, så det ekje noko svert, spesielt veldig populært hos toyota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Var mye rare HK tall ute å gikk her. "Det var BMW Motorsport GmbH som fikk i oppdrag å utvikle M3, og og i 1987 sto konkurransemodellen klar med en motor som leverte 300 hestekrefter ved 8.200 omdreininger" "I Sverige vant M3 SM både i 1987, 1989 og 1990. Den sterkeste utgaven av den firesylindrede 2,5-literen leverte den gang imponerende 355 hestekrefter." Er dette på banemodellene da? Har alltid trodd at banebilene og veibilene hadde samme motor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 trodde jeg og, men siden de skrive noe slikt så har de sikkert sjekket det grundig opp.. syke tall iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 trodde jeg og, men siden de skrive noe slikt så har de sikkert sjekket det grundig opp.. syke tall iallefall Det er korrekt at S14 motoren i Gruppe A utviklet godt over 300 HK og med bl.a Roberto Ravaglia bak rattet vant BMW European Touring Car Championship i 1987 med E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå