Gå til innhold

Min -98 E36 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil Raymond. Har faktisk ikke sett denne tråden før nå.

Og ang kant så regner jeg med du har lakkert allerede, og du valgte sikkert rød.. Men jeg mener du skal ha gul.. :D Tror det hadde blitt lekkert på gul bil. Rød passer ikke inn tror jeg så lenge du ikke har noe annet rødt utvendig.. Men mulig jeg tar feil. Kan evt bedømme det på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød på den ene siden og gult på den andre, da kan alle her se hva som var best :lol:

Gratulere forresten med en skamrå eksemplar av M3 :D

Tydeligvis flere som har lest siste eksemplar av Bilsport hvor C70 har felger i forskjellige farger på hver side....

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått lakkert felgene, men det ble ikke helt som planlagt.. Valget fallt på rødt, men siden fargen i sprayboksen ikke var helt lik fargen på lokket på boksen, så ble fargen mer orange/rød enn rød, men det får gå! Jeg har bare gjort dette for morroskyld, så det er ikke så farlig.. :)

Her er bildene:

banefelgerII.jpg

banefelger.jpg

banefelgerIII.jpg

England227.jpg

Jeg er ingen lakkerer, så finnishen på det orange/røde ble så som så, men det er jo bare banefelger.. Resten av felgen ble glassblåst og lakkert av ett firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene! Skal bli spennende å se hvordan det blir på bilen. Må bare få tak i noen r-dekk nå. :)

Hvordan fungerte laptimeren?

Det lille jeg har testet lover bra, men har dessverre ikke fått satt meg ordentlig inn i den enda. Blir vel litt mer testing etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...