P.I.B Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Gratulerer med lekker bil!! Rød kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Kjør en avstemning her, mht hva slags farge du skal ha på kanten, personlig tror jeg gult kunne vært stilig, du har jo ikke noe rødt på M'en din så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Det blir ikke noen avstemning. Jeg har bestemt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Da har jeg vært på Posten og hentet meg en slik: Skal bli spennende å prøve den på Rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Grattis med ny bil Raymond. Har faktisk ikke sett denne tråden før nå. Og ang kant så regner jeg med du har lakkert allerede, og du valgte sikkert rød.. Men jeg mener du skal ha gul.. Tror det hadde blitt lekkert på gul bil. Rød passer ikke inn tror jeg så lenge du ikke har noe annet rødt utvendig.. Men mulig jeg tar feil. Kan evt bedømme det på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Jeg ville vel også gått for gul eller hvit kant ettersom bilen er gul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Rød på den ene siden og gult på den andre, da kan alle her se hva som var best Gratulere forresten med en skamrå eksemplar av M3 Tydeligvis flere som har lest siste eksemplar av Bilsport hvor C70 har felger i forskjellige farger på hver side.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Glemte å spørre deg i dag, men hva ble fargen? Eller er det hemmelig enda Venter SPENT på bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Joar: Det er fortsatt hemmelig ja, så du får vente på bilder.. Kan sikkert få vite det til helgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Da har jeg fått lakkert felgene, men det ble ikke helt som planlagt.. Valget fallt på rødt, men siden fargen i sprayboksen ikke var helt lik fargen på lokket på boksen, så ble fargen mer orange/rød enn rød, men det får gå! Jeg har bare gjort dette for morroskyld, så det er ikke så farlig.. Her er bildene: Jeg er ingen lakkerer, så finnishen på det orange/røde ble så som så, men det er jo bare banefelger.. Resten av felgen ble glassblåst og lakkert av ett firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Blei fint dette RA, selv om jeg syns du skulle valgt gul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tror dette blir tøft når du får på dekkene. Det blir fin kontrast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Grattis med flott bil! Hvordan fungerte laptimeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Gult er kult Men RØD er konge Da venter jeg i spenning på bilder av bilen med de på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takk for tilbakemeldingene! Skal bli spennende å se hvordan det blir på bilen. Må bare få tak i noen r-dekk nå. Hvordan fungerte laptimeren? Det lille jeg har testet lover bra, men har dessverre ikke fått satt meg ordentlig inn i den enda. Blir vel litt mer testing etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå