hagenisse Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Gleder meg til du havner i avisa "..mannen er en tidligere kjenning av politiet.." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ny dag, ny utfordring.. Montert AC Schnitzer justerbar girkule idag. Var i utgangspunktet ute etter modellen før denne, men den har gått ut av produksjon. Med andre ord er den ikke lett å få tak i, original sådan. Er uansett fornøyd med den nye, selvom den kunne vært hakket kortere. Den er ganske tung, noe som gjør at giroverføringene føles mye mer presise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ble pen den! Hvordan er høyden forhold til orginal? Ser ganske lik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Takker Den er vel 1 - 1,5cm kortere enn den standard girkula, sånn på øye. Hvis jeg kommer over en av den gamle typen som det står "short shift" på, så er det ikke umulig at jeg kjøper den hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Er jo penere den der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Nok en detalj som i like . Se å finn deg et kvinnfolk, og sett på a. Så bytter vi javnt... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 se der va pakken komt på plass i bilen og går fort her..jeg hadde det liggende i nesten 1 år uten å få gjort noe fikk vertfall et bedre hjem en e34 min fornøyd da ? MVh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Ble bra, smakfullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Blir bare bedre og bedre dette her Gled deg til girskift når bilen har stått i sola en hel dag. Alu-kula jeg hadde i min e46 ble svinevarm, så den oppfordret til raske girskift på sommern, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ":18i73ojq]Blir bare bedre og bedre dette her Gled deg til girskift når bilen har stått i sola en hel dag. Alu-kula jeg hadde i min e46 ble svinevarm, så den oppfordret til raske girskift på sommern, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg begynner å få følelsen av at du satser kun på deler fra ACS Meget pen oppgradering. Jeg er stor fan av de små tingene som gjør helheten perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er jo penere den der da. Enig at den er penere, men kunne godt tenkt meg at den var litt kortere. Derfor kanskje den gamle. Nok en detalj som i like .Se å finn deg et kvinnfolk, og sett på a. Så bytter vi javnt... . Takk Har ingen hast med fast forhold jeg vel.. sålenge jeg får meg litt i ny og ne så er det greit, haha Ja vi kan bytte javnt en dag vi negern, men da må du få deg ny bil først se der va pakken komt på plass i bilen og går fort her..jeg hadde det liggende i nesten 1 år uten å få gjort noe fikk vertfall et bedre hjem en e34 min fornøyd da ? MVh Ja, ble bra det. Kunne vært litt kortere som sagt, men helt kurrant. Den er fortsatt en drøy centimeter kortere enn standard girkulen. Takk for ukomplisert handel! Fort og fort... ting må jo på før Rudskogen hehe. Ble bra, smakfullt! Takk Kai!! Skal du på Rudskogen? Hvilken dag? ":17dg5zpu]Blir bare bedre og bedre dette her Gled deg til girskift når bilen har stått i sola en hel dag. Alu-kula jeg hadde i min e46 ble svinevarm, så den oppfordret til raske girskift på sommern, for å si det sånn Tusen takk Simon! Har hørt det der at den blir meeget varm på sommeren. Kanskje på tide å ha på seg kjørehanskene hele tiden? hehe! Merket allerede til morgen idag at den var ganske kald, så den leder temperaturer godt. Jeg begynner å få følelsen av at du satser kun på deler fra ACS Meget pen oppgradering. Jeg er stor fan av de små tingene som gjør helheten perfekt. Takk Eirik! Stemmer bra det. Begynner å bli noen ting nå, men er fortsatt mye som kan kjøpes til denne bilen. Noe av det er så dyrt at det ikke likner grisen, hva med Schnitzer speil.. ett sett (par) koster 8800,- uten lakk. Det blir ca 10000,- for noen speiler liksom.. God bedring Når det er sagt, så er ikke akkuratt oppgraderingene jeg har gjort gratis heller Men, føler at jeg har kostet på de riktige tingene fra AC Schnitzer foreløpig.. blir vel noen ting til, men i år.. det er usikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Blir nok ikke noe med meg, dessverre, jobber nattskift fredag og søndag. Får satse på Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Tøff girkule og speilene ble veldig bra! Bra tips fra meg det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 vuderer nå å ta turen opp på rudskogen selv nesten se litt på bilen din da,sansen for de coupene jeg Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå