Geir Anders Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Du er fornøyd med den Thomas? hehe.. Det er hvertfall jeg GiljeN Tøffe biler det! Jeg dukker opp på Rudskogen søndag, blir utstilling og kjøring for min del. Hvis du er der søndag er det jo bare å kikke\prate hvis du ser meg Ellers så skal jeg lufte clutch og bytte bremsevæske idag. Benytter meg av RACING væske, det gir høyere kokepunkt og minst 10hk!!, med andre ord, bare å gjøre plass når dere ser meg i speilet. Bremseklosser bak byttet jeg på tirsdag. Begynner å bli klar til søndag, tar vasking og slikt imorgen med stålull og zalo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Oppdaterte første post med ett bilde som ble tatt 15minutter etter jeg kjøpte bilen for litt siden, kanskje ikke alle som har sett det. Nå som jeg anser meg for ferdig eksteriørt, med unntak av litt småting så er det morsomt å se forskjellen Husker godt den dagen.. var som nybil å regne, gått 44500 og det var ikke tegn til at den var brukt... sukk Da jeg kjøpte den Per idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Har endret seg "noe" ja, og BARE til det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ikke noe tvil om hva som er penest nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ser ut som den mangler masse deler på det øverste bildet - uferdig liksom. Blitt skikkelig tøff, og felgene var virkelig prikken over i-en. Du skal ikke sutre over km og bruksslitasje du da - den ser jo faktisk fortsatt ny ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Det er vel ikke mange kilometrene du har putta på den heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Ser ut som den mangler masse deler på det øverste bildet - uferdig liksom.Blitt skikkelig tøff, og felgene var virkelig prikken over i-en. Du skal ikke sutre over km og bruksslitasje du da - den ser jo faktisk fortsatt ny ut! Tja, alt er relativt.. Den er ikke helt som da jeg hentet den, men i forhold til mange andre "strøkne" biler rundt på forumet her.. så er den i rimlig bra forfatning ja.. den lukter fortsatt ny inni hehe. Det halvåret jeg var ganske lei så fikk den nok ikke pleien den burde hatt desverre. Gunnar Hm.. blitt endel.. mer enn jeg liker. Runda 70000 igår faktisk. Så skal jeg til Tyskland torsdags morgen.. det blir endel mil. Men.. det er bruksbilen, så det får vel bare bli sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Må ikke tenke sånn. Bilen dør en dag uansett, så poenget er å tyne mest mulig ut av den! Får se om du passerer meg med tysklandsturen da... Jeg er over 72.000 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ringen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 blitt utrolig mye grommere enn fra da du kjøpte den ja. Syns bilen er perfekt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ringen eller? Ja, det blir en tur innom Ringen også. Fredag tenker jeg, setter av noen timer der til kjøring og foto. Men turen går egentlig til Köln for å se på UFC 99. Men Ringen er jo bare 90km unna, så da er det nesten obligatorisk syns jeg Bjørn Takk! Savnet deg på Rudskogen idag.. syns du burde vært der begge dager når du bor så nærme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Tror Bjørn har nok å styre med hjemme; les høygravid samboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Fikk vel kjørt fra meg igår også med noen heat samt dårlig vær idag. Får heller satse på å komme sterkere tilbake om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Om noen år? De ungene klarer seg vel selv når de er 2-3 måndter? Eller hva slags oppdragelse gir du de? Bare å gi dem en flaske med morsmelk så går det så fint atte.. med andre ord, ser deg på Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Fått svarte hjulbolter fra Turnermotorsport idag, ingen bilder siden alle vet åssen sånt ser ut. Resultatet ble bra hvertfall! Reiser til Tyskland imorgen, tar Superspeed fra Larvik til Hirtshals, deretter kjøre ned til Köln. Blir en lang tur vet jeg.. torsdagen er satt av som reisedøgn. Fredag går turen til Nürburgringen, skal kjøre noen runder, ta litt bilder.. så blir det kansje en tur i fornøyelsespark senere på dagen. Lørdag går med til litt vandring i Köln på dagen, kvelden er det UFC 99, hele grunnen til at jeg drar ned Hjemreise blir lørdagsnatt\søndagsmorgen, ser ann. Kommer nok mye bilder fra turen ettehvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå