Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 M-gjeller på ikke M-bil??!! Hehe, neida men husker hvordan du reagerte da jeg puttet på org. m-tech deler på isbilen Rolig saylor båy, det skal pelles av, limes og sparkles, deretter lakkeres. Nei, skal ingen M merker på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 er detta den som går i larvik og pleier å stå i hagalia`? i tilfelle så er det en drittpen bil, skulle ønske jeg hadde sånn ass. men har du solgt den grønne e39 du kjørte ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Stemmer det, takk. ja, solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 De seteforingene, er det slike i alle seter? Mitt knirker i svinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 wow! Blir stilig! Gleder meg til å se ferdigbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 De seteforingene, er det slike i alle seter? Mitt knirker i svinger.. Z3-fenomen dette. Det knirker ikke, men de flytter på seg. ufattelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Blir suverent detta da Geir. Få bitene til lakk'ern, så de er klare til Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Hehe, har du og hagenisse laget handleliste sammen eller? Er jo nøyaktig samme delene WE NEED PICS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 Nja. Vi har delt litt informasjon ja. Jeg har nok kjøpt det meste før han, men vært treg med montering. Hentet mye fra statene, da det er begrensa med brukererfaringer her i landet hehe Plastikk er forresten levert til lakkerer idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Det er jo også litt begrenset hva du faktisk FÅR av deler til Z3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Dette ser bra ut Blir snadder med å få dette montert på tenker jeg. Er disse fender stoneguardsa tjukke og er det bare vanlig "teiplim" på baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 De er magnetiske såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Blir helt sikkert bra tilslutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 kameraet mitt venter på deg:P hehe EDIT: ....venter på bilen din;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 kameraet mitt venter på deg:P hehe SKEPTISK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå