drunkendonut Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 kameraet mitt venter på deg:P hehe SKEPTISK!
Geir Anders Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Dette ser bra ut Blir snadder med å få dette montert på tenker jeg. Er disse fender stoneguardsa tjukke og er det bare vanlig "teiplim" på baksiden? Du har henta bilen din ser jeg? Good, yes? Stoneguardsa er vel 1-2mm tjukke og magnetiske som Magnus sier. Så det er viktig at det er reint når de monteres, og tas av ved vask. Ellers hygglig med positive tilbakemeldinger. Prøver å gjøre bilen one of a kind i Norge selvom det ikke skal så mye til
Geir Anders Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Et lite bilde fra dagens økt, tidligere på dagen. Espen Evjen var innom et par timer og slo et slag for Z'n også. Har kommet et stykke lenger, og imorgen skal restene gjøres ferdig. Men nå skal jeg i 40 års lag som begynte for snart 4 timer siden! Spent på det, føler meg litt ung med mine 24 år Skål!
Geir Anders Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Og da var bilen ferdig, for denne gang. Alt på listen er montert + enda litt til. Den blir å se på Våler
Geir Anders Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 hermer? Bilen min ser vel ganske annerledes ut nå enn Hagenisse sin, for det observante øyet. Ikke har vi likt understell heller. Er bare 2-3 ting som er likt, og de syns ikke
oysteinw Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Hei, så du prøvde deg litt på Våler i helga du også? Hvordan fungerte bilen , synes du? Svarte det til forventingene (mtp. oppgraderinger osv.)? Forresten, hva måtte du ut med for Schnitzer-vingen og hvor ble den kjøpt? Skrudd eller bare limt? Har lenge vurdert en sånn selv...synes de er steintøffe!
Geir Anders Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Hallo Øystein Ja, fikk med meg 4 heat og 1 familiekjøring. Syns bilen fungerte meget bra. Var første gang på Våler, så må si meg formøyd med egen innsats også. Tror jeg vet hvem du er nå?! Hilser på neste gang. Du er fornøyd selv også? Du satser friskt. Vingen ble bestilt fra ACS gjennom KOED. Usikker på hva den egentlig koster i DK, siden jeg fikk en god pris da jeg kjøpte litt. Tror det er rundt 3000 danske. Vet den koster 5500 hos Bavaria her i Norge. Den er skrudd, men du burde bruke no "fugelim" som følger med for at den sitter ordentlig, det hindrer vibrering også. KOED har en på lager mener jeg.
oysteinw Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Ja, vi får hilse skikkelig på hverandre neste gang...det kokte litt bort i kålen for min del denne gang. Var egentlig meningen at alle Z-bilene skulle samles på framsiden av garasje-/verkstedhallen (der dere parkerte), men jeg kom i følge med et par kompiser og vi hadde med fluktstoler m.m. og skulle etablere vår egen "camp"...og da ville det blitt veldig upraktisk å ha bilen i andre enden av området. Var altså ingen annen grunn til at jeg sviktet Z-fellesskapet. Jeg var veldig fornøyd med bilen i helga, den fungerte helt utmerket. Har omsider kvittet meg med de grusomme EBC GreenStuff klossene og fått på Performance Friction 97 klosser istedenfor, de biter godt og blir ikke dårlige selv etter mange runder og heftig bruk. Det eneste negative jeg kan si om PFC-klossene er at de koster litt mer og at de støver noe inni €$£!!!. Kan nesten bare glemme å få felgene rene etterpå, men siden jeg har eget sett til banekjøring plager ikke dette meg stort. Har ikke lap-timer eller noe, så jeg aner hva slags tider jeg kjørte på, men følte ihvertfall at det gikk ganske greit sammenliknet med de andre utpå banen. Vurderer å gjøre noe med camberen foran etterhvert, samt montere grovere stabstag foran og bak (bilen krenger en del). Kan hende jeg prøver meg på R-dekk også, må bare slite ut settet som sitter på nå først (billige Kumho Ecsta). Time will show...
R Andersen Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Det eneste negative jeg kan si om PFC-klossene er at de koster litt mer og at de støver noe inni €$£!!!. Kan nesten bare glemme å få felgene rene etterpå, men siden jeg har eget sett til banekjøring plager ikke dette meg stort. Det er en grunn til att jeg har lakkert banefelgene svarte.. Kjører med samme klosser selv, og bremsestøvet er umulig å få av.. Edit: Geir Anders: Det var du som satt på med meg på Våler? Klarer ikke helt å holde styr på dere Z-gutta..
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Det eneste negative jeg kan si om PFC-klossene er at de koster litt mer og at de støver noe inni €$£!!!. Kan nesten bare glemme å få felgene rene etterpå, men siden jeg har eget sett til banekjøring plager ikke dette meg stort. Det er en grunn til att jeg har lakkert banefelgene svarte.. Kjører med samme klosser selv, og bremsestøvet er umulig å få av.. Edit: Geir Anders: Det var du som satt på med meg på Våler? Klarer ikke helt å holde styr på dere Z-gutta.. tegn på at du begynner å bli gammel ?
R Andersen Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 tegn på at du begynner å bli gammel ? Gamlinger kjører diesel, mens ungutta kjører M..
R Andersen Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Og tøffinger kjører Z! Trodde det var frisører som kjørte det jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå