Gå til innhold

00' Z3 Coupè (selges)

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den har sett sånn ut siden forrige lørdag, Våler.

Har ikke giddi å tatt meg bryet, skal ta bilder (drunkendonut) på søndag, så det blir vask imorra! Men enig, den ser bedriten ut nå, aldri vært så møkkete.

Caps er kjekt når du ikke gidder/har tid til å fikse håret om morran ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2 dyktige fotografer (drunkenPETE & Curb) til å ta "noen" (1500) bilder av bilen min igår, siden det var stor mangelvare på det fra Våler.. og resultatet ble veldig bra! (ps! drunkenPETE, både bil og bilder har fått mye skryt i USA, hils Curb ;) ) Ellers håper jeg på å få stuet inn bilen snart , etter pussetreff (vinterpolering) hos Kepler. Jakter på vintervrak.

Her er et par tre stk utvalgte bilder;

5933.jpg

5992.jpg.jpg

6247.jpg.jpg

6298.jpg

6563.jpg.jpg

bilde020mp6.jpg

bilde031od8.jpg

bilde061df2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 2 dyktige fotografer (drunkenPETE & Curb) til å ta "noen" (1500) bilder av bilen min igår, siden det var stor mangelvare på det fra Våler.. og resultatet ble veldig bra! (ps! drunkenPETE, både bil og bilder har fått mye skryt i USA, hils Curb ;) ) Ellers håper jeg på å få stuet inn bilen snart , etter pussetreff (vinterpolering) hos Kepler. Jakter på vintervrak.

hehe skryt i usa er artig:P :) skal gi beskjed videre til Curb;) takk for "lånet" av bil, er artig med sånne fotoshooter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...