hagenisse Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Det jeg mener er at jeg ikke bryr meg om det ser litt jalla ut når man åpner panseret. Slippe bilen noe særlig mer ned gir trolig ikke bedre kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Så bilen din i rundkjøringa ved fengselet på torstrand ista. Var meg som kjørte forbi meg med den svarte FZ'en=) Bilen så fin ut det, bare en liten vask så blir den vel litt finere kanskje.. Du er tøff altså, capsen bak-fram og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Den har sett sånn ut siden forrige lørdag, Våler. Har ikke giddi å tatt meg bryet, skal ta bilder (drunkendonut) på søndag, så det blir vask imorra! Men enig, den ser bedriten ut nå, aldri vært så møkkete. Caps er kjekt når du ikke gidder/har tid til å fikse håret om morran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Du er tøff altså, capsen bak-fram og greier! Geir er gangstah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Fikk 2 dyktige fotografer (drunkenPETE & Curb) til å ta "noen" (1500) bilder av bilen min igår, siden det var stor mangelvare på det fra Våler.. og resultatet ble veldig bra! (ps! drunkenPETE, både bil og bilder har fått mye skryt i USA, hils Curb ) Ellers håper jeg på å få stuet inn bilen snart , etter pussetreff (vinterpolering) hos Kepler. Jakter på vintervrak. Her er et par tre stk utvalgte bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 flotte bilder flott bil! ..utrolig, flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Si ifra hvis noen vil ta bilder av min bil og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Formene minner meg litt om den Bilen Viper GTS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 strøkne bilder da! =) tror jeg trenger noen sånne jeg og geir kjører vel alltid med capsen bak fram! gjorde det når jeg møtte han i forrige uke og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Flotte bilder! Kult med bilder uten gress og trær rundt. Mye penere med bilder fra et urbant miljø. Sendte fotografen en PM selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Flotte bilder av en flott bil...enkelt og greit! Likte spesiellt godt dette og dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 gromme pics!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 M-speil neste , geir? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Utrolig pene bilder og ikke minst bil :9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Fikk 2 dyktige fotografer (drunkenPETE & Curb) til å ta "noen" (1500) bilder av bilen min igår, siden det var stor mangelvare på det fra Våler.. og resultatet ble veldig bra! (ps! drunkenPETE, både bil og bilder har fått mye skryt i USA, hils Curb ) Ellers håper jeg på å få stuet inn bilen snart , etter pussetreff (vinterpolering) hos Kepler. Jakter på vintervrak. hehe skryt i usa er artig:P skal gi beskjed videre til Curb;) takk for "lånet" av bil, er artig med sånne fotoshooter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå