Heen Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Hei! bra å se at gamle bilen blir tatt ordentlig vare på! godt å høre at det ikke var noe større rust prob ellerno! ser ut til at du gjør en utmerket jobb. når kommer lakk? regner med du skal ha samme farge? fant du ut av det el prob med sikringen som røk hele tiden? (er vel løst nå uansett med total demontering) diffen funker like bra? var vel en m3 mener jeg å huske (liten stund sia jeg kjøpte den, nyoverhalt fra koed forøvrig) synd jeg ikke hadde tid eller penger til lignende når jeg hadde bilen! skal du finne på å selge bilen en dag så setter jeg pris på om du gir meg en pling! første ordentlige bilen jeg hadde dette hehe =) (og forøvrig eneste:)) sender deg en mail med bilder så fort jeg får samla sammen noen! Lykke til videre! dette blir helt rått ! en real guttedrøm som mange her sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Dette blir utrolig bra:) En lakk og montering nå så er bilen nesten bedre enn den var da den kom ny hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ja bilen blir tatt godt vare på Lakk kommer når jeg har penger til det, og fargen blir en nyanse mørkere. Det var ikke så gale med rust av det man så, men noe dukket opp når man begynte å gå grundig til verks. Jekkfester, nede på bakplate høyre side, og venstre hjulbue (bak m-tech plasten) var oppspist, pluss litt småtteri her og der. Men nå er den rustfri Bilen skal også få el-vindu, el-takluke, og den har fått største kjørecomputeren. ellers er sentrallås nå 100% etter maange timer feilsøking, nye låser osv osv. I forstilling og bakstilling er alt nytt, motor er totalt overhalt fra A-Å. Diffen vurderer jeg bytte til en sperrediff med mer riktig utveksling (3.73) Det er gjort utroolig mye med bilen som kan nevnes, men får heller ta en oppsummering når alt er ferdig Flott om du får ordnet noen bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Leste igjennom hele tråden din nå, meget bra og grundig arbeid du har gjort! Du overhalte like godt hele motoren når du hadde den ute ja, jeg kjøpte bare et nytt slipesett jeg da. Men greit med nye pakninger og tetninger også, pluss en ny ventiljustering Original M-tech II er konge på haugen og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Ahh, jeg har lyst på en sånn! Nydelig E30 mtech2 dette her Skal følge med videre. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 m-tech 2 er det absolutt fineste "stylinga" en kan få til en e30...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 fikk en fin pakke fra tyskland for noen dager siden. Originale MHW lykter Polert og uten sprekk og riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Ahh, lekre greier! Det blir med en gang en annen følelse når lyktene er "the real deal". Grattis og regner med vi får se bilder på bil om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Hvor kjøpte du de MHW baklyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Og hvor mye betalte du for de? Jeg har også handlet slike, men de ble noe dyre. Og dessverre er ikke den ene helt strøken.. Vanskelig å få fatt i. Og utrolig flott prosjekt du holder på med må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 ja, hvor har du kjøpt disse.. er på jakt etter slike selv. men har sett over alt, men finner ikke samme type.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Ser meget bra ut den bilen du har skaffet deg der ja, har litt lyst til å skaffe den stylingen jeg også. men får bli på min neste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan99 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Väldigt fin E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Og hvor mye betalte du for de?Jeg har også handlet slike, men de ble noe dyre. Og dessverre er ikke den ene helt strøken.. Vanskelig å få fatt i. Og utrolig flott prosjekt du holder på med må jeg si.. Så det er dere her inne jeg byr mot på ebay.de alså Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå