Gå til innhold

Min E30 325i M-Tech 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei!

bra å se at gamle bilen blir tatt ordentlig vare på! godt å høre at det ikke var noe større rust prob ellerno! ser ut til at du gjør en utmerket jobb.

når kommer lakk? regner med du skal ha samme farge? :)

fant du ut av det el prob med sikringen som røk hele tiden? (er vel løst nå uansett med total demontering)

diffen funker like bra? var vel en m3 mener jeg å huske (liten stund sia jeg kjøpte den, nyoverhalt fra koed forøvrig)

synd jeg ikke hadde tid eller penger til lignende når jeg hadde bilen! skal du finne på å selge bilen en dag så setter jeg pris på om du gir meg en pling! første ordentlige bilen jeg hadde dette hehe =) (og forøvrig eneste:))

sender deg en mail med bilder så fort jeg får samla sammen noen!

Lykke til videre! dette blir helt rått ! en real guttedrøm som mange her sier ;)

xtvmjyki7n6q6tkwlbku.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen blir tatt godt vare på :)

Lakk kommer når jeg har penger til det, og fargen blir en nyanse mørkere.

Det var ikke så gale med rust av det man så, men noe dukket opp når man begynte å gå grundig til verks. Jekkfester, nede på bakplate høyre side, og venstre hjulbue (bak m-tech plasten) var oppspist, pluss litt småtteri her og der. Men nå er den rustfri ;)

Bilen skal også få el-vindu, el-takluke, og den har fått største kjørecomputeren. ellers er sentrallås nå 100% etter maange timer feilsøking, nye låser osv osv.

I forstilling og bakstilling er alt nytt, motor er totalt overhalt fra A-Å.

Diffen vurderer jeg bytte til en sperrediff med mer riktig utveksling (3.73)

Det er gjort utroolig mye med bilen som kan nevnes, men får heller ta en oppsummering når alt er ferdig :)

Flott om du får ordnet noen bilder ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom hele tråden din nå, meget bra og grundig arbeid du har gjort! Du overhalte like godt hele motoren når du hadde den ute ja, jeg kjøpte bare et nytt slipesett jeg da. Men greit med nye pakninger og tetninger også, pluss en ny ventiljustering ;) Original M-tech II er konge på haugen og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Og hvor mye betalte du for de?

Jeg har også handlet slike, men de ble noe dyre. Og dessverre er ikke den ene helt strøken.. Vanskelig å få fatt i.

Og utrolig flott prosjekt du holder på med må jeg si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...