Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Var i Stuttgart for par uker siden og hentet meg en "ny" bil. E36 M3 coupe har vært en drømmebil for meg i mange år så det var deilig å få realisert den drømmen Kort om bilen: Mars 1994 modell Aldri vinterkjørt, avregistert hver vinter. 121.000km Avusblau metallic med individual champange volleder El.stoler begge sider Airbag begge fører og passasjer Air condition Stor kjørekomputer Armlene Cruisekontroll Nakkestøtter bak Antirøykpakke Største Hi-Fi pakken Emblemfri 17" M3 Motorsport med 235/40 rundbaut AC Schnitzer fahrwerk (Bilstein dempere m. AC fjører) AC Schnizter tårnstag AC Schnizter interiørpakke Ting som er kjøpt inn og montert 97 front Hvite blinklys forran,bak og siden Scorpion STW Edelstålseksos (ikke montert enda) Nye Pagid black bremseklosser Tenker også på kjøp av nytt gromt bremsekitt, men får se. Telefonkonsollen skal selvsagt vekk Noen bilder.. (nye kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 råå =) jeg digga den spes innvendig:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nydelig bil. Har ventet en stund på flere bilder og litt mer informasjon om bilen din. Som Cato sier, så er det et nydelig interiør. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Helt klart et prakteksemplar, det eneste jeg har å sette fingeren på, må være treinteriøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Helt klart et prakteksemplar, det eneste jeg har å sette fingeren på, må være treinteriøret Henger meg på denne.. WORD, men liker ikkje tre eg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Grattis med en fin M3 med en utrolig stilig fargekombinasjon! M3 uten soltak er tingen.. Vi får ta en photosession en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Thx, Er ikke helt fan av treinteriør selv.. Skal løsne litt og se hvordan det ser ut bak..Er det mye lim må det nok bli på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 dette var et glansbilde av en fin bil;) men henger meg på at en m3 ikke burde ha treinteriør, det er jo en sprotsbil jo hehe men grattis med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Strøken bil! Syns de orginale blinklysene var pent jeg. Men bak kan du godt skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Må enten være gult eller hvitt rundt hele syns jeg.. Er nå hvite rundt hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ah, lekker bil, og en uvanlig men gromt interiør i mine øyne. Begynner å bli noen hotte M3'er her inne nå, moro å se de i såvidt bra stand også, vi trenger flere bilder gutter, gjerne flere M biler samtidig! Grattis!!! E36 holder seg utrolig godt også i disse dager, fristene med en 328 coupe/cab som arbeidsbil en dag... *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nydelig bil! Og en fantastisk fargekombinasjon Ser frem til flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Det kommer..Bare venter på skilter.. Den vises på biltilsynet idag.Går det i orden får jeg forhåpentligvis skiltene i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Som nevnt før her, en aldeles nydelig fargekombinasjon. Utrolig lekkert interiør! Eneste var treinteriøret da, men det får heller gå. hehe Gratulerer med en utroooolig fin bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 grattis med Nice bil! dgger de felgene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå