Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

Hva syntes folket til at det kunne fremmes forslag til årmøte 2011 om å ha en egen informasjons arbeider (ikke asnvalrig da, det drives på frivillig basis) ? Nå skal vel dette fremmes 14 dager i forkant så usikker på om det er for sent.

Edit: Kansje dette verve kan tøyes til profilerings arbeider også?

Jeg tror det er mye uvittendhet og det kan jo skyldes flere grunner. Enten mangelfull info eller rett og slett at folk ikke gidder sette seg inn i de opplysninger som finnes. Sist nevnte har folk seg selv å takke.

(Edit: etter lest www.bmwccn.no omdirigert link ser jeg at fristen er 24 mars kl 24.00).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vært fryktlig mye rot de siste årene. Skjønner nesten ikke at det går an. På tide med en skikklig oppryding, da det er tydlig at dagensstruktur og drift ikke fungerer i det hele tatt. Jeg har vært medlem i snart 10 år, det har i hverfall vært prat om nytt forum siden 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne man ikke dratt igang forumet uten de gamle innleggene slik at noe i det minste var oppe mens man jobber med å redde backupen som så kunne legges inn senere???Er sikkert noen her som vet om dette er mulig.

Selv om noen sikkert jobber vettet av seg for å få forumet opp igjen så er inntrykket som blir gitt av klubben ekstremt lite tillitvekkende desverre når man starter på uke 4 med forumet nede. Det som har skjedd viser tydelig at det er behov for radikale endringer på hvordan forum (og klubb) driftes. Hvor er president og visepresidenten? Man har jo en offisiell BMWCCN facebook gruppe . De kunne sikkert gitt noe info der selv eller her på dette forum. Slik det ser ut nå så virker det som om Joakim har den utakknemlige oppgaven å være budbringeren av dårlige nyheter mens de høye herrer virker som om har gjemt seg. Slike "lederegenskaper" er ikke imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av alle de rare kommentarene innimellom her:) men det er noen som kommer med mye bra kritikk her også. Det blir notert og diskutert!

Nå er ikke årsmøte avlyst grunnet nettsidene eller styret, man er jo ikke avhengig av nettsidene for å holde ett årsmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av alle de rare kommentarene innimellom her:) men det er noen som kommer med mye bra kritikk her også. Det blir notert og diskutert!

Nå er ikke årsmøte avlyst grunnet nettsidene eller styret, man er jo ikke avhengig av nettsidene for å holde ett årsmøte.

Målet her er ikke å henge ut noen eller kritisere personer.

Et faktum er desverre at ting ikke helt fungere som de skal, da må man få fakta på bordet og gjøre noe med det.

uten tilbakemeldinger vet ikke den/de som gjør noe om de ikke svarer til forventningene, dette gjelder over alt i verden.

Det har ingen hensikt å finne en eller flere "syndebukker" her.

Målet er enkelt og greit å få en klubb som medlemmene i stor grad er fonøyde med.

Man kan ikke tilfredstille alle på alle områder, men man kan komme langt på vei.

At sentralstyret følger denne tråden hadde nok vært veldig bra tror jeg.

I tillegg BØR denne diskusjonen komme opp når CCN forumet er oppe igjen.

kanskje man bør få en tilbakemeldings funksjon i forumet.

at medlemmer kan sende inn sine tanker til styret uten at andre enn styret ser det.

Det kan ikke være anonymt da det nok vil bli "spammet" ned, men kanskje tilbakemeldingene kan offentligjøres anonymt for diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av alle de rare kommentarene innimellom her:) men det er noen som kommer med mye bra kritikk her også. Det blir notert og diskutert!

Nå er ikke årsmøte avlyst grunnet nettsidene eller styret, man er jo ikke avhengig av nettsidene for å holde ett årsmøte.

Målet her er ikke å henge ut noen eller kritisere personer.

Et faktum er desverre at ting ikke helt fungere som de skal, da må man få fakta på bordet og gjøre noe med det.

uten tilbakemeldinger vet ikke den/de som gjør noe om de ikke svarer til forventningene, dette gjelder over alt i verden.

Det har ingen hensikt å finne en eller flere "syndebukker" her.

Målet er enkelt og greit å få en klubb som medlemmene i stor grad er fonøyde med.

Man kan ikke tilfredstille alle på alle områder, men man kan komme langt på vei.

At sentralstyret følger denne tråden hadde nok vært veldig bra tror jeg.

I tillegg BØR denne diskusjonen komme opp når CCN forumet er oppe igjen.

kanskje man bør få en tilbakemeldings funksjon i forumet.

at medlemmer kan sende inn sine tanker til styret uten at andre enn styret ser det.

Det kan ikke være anonymt da det nok vil bli "spammet" ned, men kanskje tilbakemeldingene kan offentligjøres anonymt for diskusjon.

Det var spesielt dine tilbakemeldinger jeg synes var veldig bra!

mailadressene til oss i styret er jo åpne for forslag, min mail er joachim@bmwccn.no

Problemet er at folk er veldig flinke til å rope og kritisere ting som skjer og blir gjort, men det er ingen av de som tør å stille til valg og gjøre en insats for klubben selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jobber profesjonelt med faget kundklager sier at undersøkelser viser at det er slik at ca 70 % av de som er misfornøyd faktisk ikke klager. Noe å tenke på ifbm klagene på forum og klubbledelse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at folk er veldig flinke til å rope og kritisere ting som skjer og blir gjort, men det er ingen av de som tør å stille til valg og gjøre en insats for klubben selv.

Personlig roper og kritiserer jeg på enkelte ting som har vært tatt opp og hvor enkelte har stilt seg til disposisjon. F,eks medlemms håndteringen. Jeg prøver også informere hvor jeg vet litt om. Det må da gå an å bli kritisk og komme med spørsmål eller ideer uten måtte stille til valg? Ikke alle passer til eller har andledning til være del av hovedstyret eller avdelingsstyret. Jeg tørte stille og satt i øst styret noen år, så da får du leve i din egen tro for jeg mener nå at avdelingene rundt om også er endel av klubben ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awr. det er avlyst for at flere av lokalavdelingene ikke har levert inn regnskapet enda, og det da ikke foreligger et sluttregnskap for revisor, og det var dette mye av møtet skulle handle om..

JOACHIM!?!?!

Ike kom og si at vi ikke har tilbudt oss hjelp.. har forklart for deg MAAAANge ganger hvordan du skal gjøre for å løse visse floker og uklarheter, er ikke dette hjelp nok? eller er det sånn at ingenting er bra hvis du ikke har kommet på det selv?

Tro det eller ei men meg og noen kompiser har drevet en bilklubb HELT alene... og vi har mange mange flere brukere enn bmwccn forumet.. Og ikke en eneste gang fikk vi noe som helt kritikk.. never ever..

Og så tilbydde jeg meg også som redaktør.. men hørte ikke et pip.. og mistenker at om meg og egil hadde tilbydd oss som hovedstyre medlemmer så hadde vi ikke hørt et jævla pip da heller.. for dere sender tydelig vis bare ut brev hugget ut i STEIN med den JÆVLA gammeldagse kommunikasjons formen dere har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at folk er veldig flinke til å rope og kritisere ting som skjer og blir gjort, men det er ingen av de som tør å stille til valg og gjøre en insats for klubben selv.

Personlig roper og kritiserer jeg på enkelte ting som har vært tatt opp og hvor enkelte har stilt seg til disposisjon. F,eks medlemms håndteringen. Jeg prøver også informere hvor jeg vet litt om. Det må da gå an å bli kritisk og komme med spørsmål eller ideer uten måtte stille til valg? Ikke alle passer til eller har andledning til være del av hovedstyret eller avdelingsstyret. Jeg tørte stille og satt i øst styret noen år, så da får du leve i din egen tro for jeg mener nå at avdelingene rundt om også er endel av klubben ;-).

Det kom kanskje ut litt feil, alle som kommer med tilbakemeldinger kan jo ikke stille til valg, da hadde vi blitt ett supperåd, hehe! Det er veldig viktig med innspill og alle direkte tilbakemeldinger til styret blir diskutert blant styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...