hoegtor Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Mailet med Joachim i forrige uke og savnet info. Nettsiden har vært nede såpass lenge så jeg etterspurte om de f.eks kunne legge ut terminliste/ frist til innlegg Fharerfreude og evt. hva som skjer med sidene, det er jo en slags informasjon oppe på bmwccn.no sine sider, kanskje ikke oppdatert på stund. Vi er begge enige om at det ikke er bra at fora er nede over 2 mnd. men jeg står fast ved min mening om at litt informasjon ikke hadde gjort ting værre. Så vidt jeg har forstått er jobben satt bort til et firma som jobber med nettsteder og håper at ting snart går i orden.
2000Touring Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Hva skjer'a? Nå har sidene vært leeenge nede, og vi har fått forklart hvorfor. Men hva skjer videre, og hva er tidshorisonten?? De som jobber med saken bør vel i grunn ha en formening om hvor lang tid dette vil ta. Er det nye nettsider som vil dukke opp, eller blir det de gamle?? Er veldig enig i de forslagene som tilsier at det burde vært en informasjonsansvarlig i BMWCCN.
jorg1s1 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Skulle veeeeldig gjerne hatt tilgang til forumet nå, ligger en del info der som jeg skulle hatt tak i ASAP. Har dere enda ikke funnet feilen i de gamle sidene, eller benytter dere bare muligheten til å sette opp de nye sidene nå som de "gamle" først er nede?
Tam Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 De jobber helt sikkert med å få opp det nye forumet. Ingen bruker så lang tid på å fikse diskcrash.
2000Touring Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 De jobber helt sikkert med å få opp det nye forumet. Ingen bruker så lang tid på å fikse diskcrash. Jeg også regner med det, men etter som tida går er det vel på tide med litt mere info. I tillegg hadde jo en tidshorisont vært på sin plass mener nå jeg.
Psyfoon Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Litt dårlig info ja.. Men etter hva jeg har hørt gjennom mitt styreverv i trøndelagsavdelinga så jobbes det med å få de nye sidene oppe innen 1.mai. Dette har jeg hørt men har ikke navngitt kilde. Jeg synes medlemmene fortjener litt info og videreformidler herved det jeg har hørt. Men jeg er enig i at det er dumt at ingen i hovedstyret, som selvfølgelig vet hva som foregår og hva det jobbes med og ca. hvor lang tid det tar, kan oppdatere infosiden på www.bmwccn.no. Så sannsynligvis har vi sett de gamle sidene og det gamle forumet for siste gang. Håper bare de klarer å få med alle innleggene fra det gamle forumet da disse rett og slett ER forumet og all den kunnskapen brukerne har delt med andre der i ca. 10 år. For å prøve å se noe positivt i alt dette, så tror jeg kanskje denne diskkræsjen har ført til en tvungen fortgang av ferdigstillelsen og lanseringen av de nye nettsidene til bmwccn. Så får vi bare overbære at vi har vært et par mnd offline når vi endelig (forhåpentligvis) får de nye nettsidene våre som mange så lenge har etterspurt.
Tam Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Tror desverre hovedstyret heller ikke har anelse når forumet kommer opp igjen. Fikk fahrfreude igår og der skriver leder at han håper forumet er oppe når vi får bladet. Vi må nok bare vente på at noe bli ferdig og håpe at noen oppdaterer infoen på nettsiden når de har noe nytt å komme med.
Fredrik Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Håper bare de klarer å få med alle innleggene fra det gamle forumet da disse rett og slett ER forumet og all den kunnskapen brukerne har delt med andre der i ca. 10 år. Dette er uten tvil svært viktig og det vil være en tragedie for både klubben og brukerne av forumet hvis vi må begynne på scratch med et tomt forum. Jeg håper at en evt. konvertering av dataene ikke er en alt for utfordrende oppgave (noe det ofte kan være).
Alpina1982 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 med så lang nedetid..så bygger det seg opp urealistiske forventninger til hva som evt vil dukke opp når nedetiden er over....
inflames662 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 ja, hvis det i det hele tatt dukker opp noe nytt. siste som stod her var vel at de skulle ha opp det gamle forumet før det nye. det nye burde vært oppe for lenge siden. kanskje vi bare skal være glad vi får et forum i det hele tatt.
pedro Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Vel Med denne nedetiden er det vel urealistisk å tro noe som helst. Her er det bare å håpe. Fikk Fahrfreude for noen dager siden og da ligger det tre uåpnede blader i plast her på "kontoret" mitt. Noen som vil ha? Jeg er nå lei hele klubben og vurderer for første gang på hauger av år å ikke betale kontingenten mer. Får gode rabatter hos Fredrik, Koed, AutoTrio og Mekonomen uansett og har vel ikke mer å se fram til i ccn? Bimmers og bimmernorway.net er de to nettstedene jeg bruker når jeg går innom norske sider. Håpe og tro gjør jeg i Asker kirke. For meg må ccn hvile i fred.
Tam Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Noen som har noen status på framdriften av forumet? Har jo gått 2 måneder nå
Fredrik Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 viewtopic.php?f=9&t=179727&p=1993751&hilit=medlems*#p1993751
mAZE Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 uten at jeg skal si noe 100% sikkert her nå, men har i fra sikre kilder hørt at forumet dukker opp igjen veldig snart. Dere skal ikke se bort fra at det skjer denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå