Dr_S Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Plastkortene så bra ut, men litt dumt at man får samme navn på kortet (og forøvrig all post) som man har byttet til i forumet. Jeg heter "AWT" på meldemskortet, og posten er adressert til "awt". Det må være feil...? Hvis ikke, høres det skikkelig teit ut.
2000Touring Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Plastkortene så bra ut, men litt dumt at man får samme navn på kortet (og forøvrig all post) som man har byttet til i forumet. Jeg heter "AWT" på meldemskortet, og posten er adressert til "awt". Ja det der er jo ikke holdbart - her må man få fatt i rett navn og ikke nicket på forumet. Hos meg står det (selvfølgelig) 2000Touring.
Kai-P. Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Plastkortene så bra ut, men litt dumt at man får samme navn på kortet (og forøvrig all post) som man har byttet til i forumet. Jeg heter "AWT" på meldemskortet, og posten er adressert til "awt". Det må være feil...? Hvis ikke, høres det skikkelig teit ut. Det er ikke feil. Det samme skjedde med meg.
rolfi Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg fikk hele navnet mitt på kortet, ikke nicket på forumet. Yay
oddis Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Saken er den at BMWCCN siden i begynnelsen hadde medlemslistene koblet opp mot navnet du hadde i forumet, og adressen du oppga. Jeg endret fornavn, etternavn og postadresse (for å få "nick" og anyonym status) og som følge av det mottok jeg ikke påfølgende Fahrfreude. Først når jeg sendte mail måtte de oppdatere adressen og jeg fikk siste Fahrfreude. Jeg sendte også en mail dagen etter siden ble publisert om at dette kom til å bli et problem. Men de tok ikke bort funksjonen før etter flere uker... og da er mange navn endret Et jævla surr! Men dette er dessverre helt på høyde med alt annet i denne prosessen.
H_c Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 da kommer jeg heller tilbake hit om et halvt år og klager på at det fremdeles er AKKURAT like tafatt i bmw klubben..
JulianS Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Akkurat det med navn på post osv er ikke veldig heldig! Det firmaet som leverer medlemskortene tar all informasjon fra medlemsregisteret, hvor den enkelte medlem står fritt til å endre sitt eget navn. Men det burde absolutt vært et eget felt for visningsnavn/brukernavn!
noekult Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Fikk plastkortet selv i dag. Stod med navnet mitt på, ikke nick (har aldri brukt forumet hos BMWCCN.no heller) Stilig kort! Mye mer profesjonelt enn forrige kortet som ble ødelagt i lommeboka etter noen få måneder. Håper virkelig at klubben går i riktig retning nå, har ikke betalt medlemskap i år (for 2012) men vurderer å fortsette som støttemedlem i ett år til. Forhåpentligvis får døgnene og livet mitt mer balanse og rutine etter nyttår, så da skal jeg sende inn e-post til de på topp og spørre om det er noe jeg kan bidra med. Jeg vet at BMW-gutter er ganske hardbarka entusiaster (lojale til merket), så det MÅ være mye å hente, mye å tilby og mye å lære (f. eks. se og høre og erfaringer fra klubben i Storbritannia).
Dan Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Fikk også kortet i dag. Stilig det, men gyldig til 11/2011 Det har jo mye for seg.
bricks Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hva er så viktig med plastkortet?Kan det brukes til noe?
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hva er så viktig med plastkortet?Kan det brukes til noe? Er ikke "viktigere" enn det forrige kortet, bare det at det forrige var laget av papir med et lag med laminat og ble ødelagt fort (og virka litt jalla). Det nye ser mye mer ordentlig ut i og med at det er samme hardplastkort som vanlige bankkort f. eks. Ved at du er medlem i klubben har du mange fordeler, f. eks. forsikring hos Unison med banekjøringsdekning på arrangerte banedager, 10% rabatt hos en rekke forhandlere, billigere inngang på banedager o.l.
awt Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Ligger bilde på forsiden til BMWCCN, men navn- og dato-linjene mangler der.
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Hvor registrerer jeg meg på bmwccn.no? Det finnes innloggingsider for "Min konto" og forum, men ser ingen "registrer opplysning/detaljer" sider... Forum spør om brukernavn, men det har jeg vel aldri oppretta på det forumet? Går en del kjappere der nå enn det pleide å gjøre før, det jo er jo litt positivt...
awt Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Du skal ha fått innloggingsopplysninger på mail, hvis ikke dette fungerer skal det fungere å bruke "mistet passord", dette fungerte for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå