e30_kH Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 er det mulig å bygge 2 liter om til 2,3 med bare veiv bytte til e 30? eller er jeg helt utpå jordet nå?? er det en annen insprøytning, topp å slikt på 2litern fra 2,3 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 er jo større forbrenningskammer på 2.3literen, jeg vet ikke hvor mye man kan borre opp en 2ltopp/blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_kH Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 blokka har jo samme borring på 2,0 og 2,3?? bare forskjellig slaglengde mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 blokka har jo samme borring på 2,0 og 2,3?? bare forskjellig slaglengde mener jeg? Slagvolumet er jo samme som på 2.5 literen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 kanskje slaglengden men ikke borringen... slaglengden er vel det eneste forskjellen fra en 320 til 323... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 mener det er veiv og kryssbolt hullet i stempelet:) men bytter du veiv å råder å stempel er du sikker:) borringa er hvertfall lik:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Samma blokk, topp og råder. Må bytte veiv og stempler for å få 323 av en 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå