Naitsirk Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 et bilde jeg tok på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Pen bil Ad|oS! Fine bilder også.. Noen eg tok tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Var ute på en lite "shoot" igårkveld jeg. Kjedet meg... Men bildene ble litt i mørkeste laget dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Tatt fra verandaen heime etter solnedgang...... Litt før på kvelden en anna dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Peeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 STRØKEN utsikt E36cab1!! Ser ut som en nydelig plass og gruble over livet en sen kveld John H: Ufattelig pen bil du har, senk, felger, lakk osv stemmer PERFEKT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Takktakk Har slik utsikt nesten 180 grader på framsiden av huset,er helt fantastisk når det er blå himmel og sola speiler seg i sjøen mens eg tar en duggfrisk kald øl på verandaen Skal ta flere bilder å legge ut når det blir fint vær igjen,kameraet eg bruker er et gammel digitalkamera som spiser batterier som bare f%&"# Skal også legge ut bilder av bilen når den er ferdig lakkert(må bare vente på han som skulle valse den først.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Hvor i landet bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Tipper du "E36cab1" er fra Sunnmøre en plass, utifra bildene (og litt på måten du skriver på ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Var ute å tok litt bilder for en stund siden.. 13 mai faktisk.. Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Var ute å tok litt bilder for en stund siden.. 13 mai faktisk..Hva synes folket? Nydelig! Har jo bildene fra før av, men de fortjener og bli vist! Sånn bmwer skal se ut gutta... Ikke så mye som igjen står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Kamra Nokia 6280.. lite bra kvalitet.. Etter ein liten vask av min bil.. kom med komentarer av bil og bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Her er et par bilder som jeg er fornøyde med. De er tatt med et Canon powershot s40. *drømme om speilrefleks* Bilen: Gamle sykkelen min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 turtellern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå