ThomasB Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46.... Moralen er: Alle modellene til sin tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46....Moralen er: Alle modellene til sin tid... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46....Moralen er: Alle modellene til sin tid... Det har også litt med dagsformen å gjøre... den ene dagen er E9 den fineste... en annen dag er E31 den fineste... om en uke er E38 den fineste osv. Poenget er at E65 og tildels E60 etter min mening aldri kommer til å bli elegante biler... BMW har som alle andre bilfabrikanter et par modeller som ikke er helt på høyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg får si E39 jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 E28 er gromt =) http://www.raceinfo.no/temp/p3160024bw2.jpg http://www.raceinfo.no/temp/DCP_0004.jpg den nederste her er rå men liker ikke "øyelokka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 E39 er også gromt ja =) gamle touringen:525d..med chip http://www.raceinfo.no/temp/DSC01330.JPG http://www.raceinfo.no/temp/tn_DSC01340.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46....Moralen er: Alle modellene til sin tid... Personlig mener jeg at det er noen modeller som skiller seg litt ut innenfor hver tidsepoke. Det har også litt med dagsformen å gjøre... den ene dagen er E9 den fineste... en annen dag er E31 den fineste... om en uke er E38 den fineste osv. Poenget er at E65 og tildels E60 etter min mening aldri kommer til å bli elegante biler... BMW har som alle andre bilfabrikanter et par modeller som ikke er helt på høyden... Kjenner meg igjen i det du sier her. Spørs litt på hvilke biler du har lagt merke til eller sittet på med i det siste. Litt som med damer (syns det var en god sammenligning). E60 vil trolig ikke holde seg like godt som for eks. E38 har gjort, selv om den idag fremtrer som en rå (mer enn en elegant) bil. Og E65 vil for min del aldri få en stor plass i hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 E60, E46 og selvfølgelig E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 UMULIG!!!!!!...... BMW er rett og slett vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Kjører e36 coupe per i dags dato. Men lista mi er vel slik egentelig. 1. E46 coupe (sedan er heller ikke dum) 2. E60 med (m-pakke er å foretrekke) 3. E36 sedan og coupe 4. E39 og E90 5. E38 og E65 Drømmebil E46 //M3 Så etter sommer"n kommer jeg muligens å selge min E36 med m-tech pakke orginalt fra fabrikk til fordel for en E46 coupe med forhåpentligvis med m-pakke,m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Ser en klar sammenheng mellom det folk mener er det peneste karosseriet og hva folk kjører. For å bevise min teori: E34 er det tøffeste karosseriet som er laget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Selv om jeg skrev E39 og kjører E39 synes jeg E46 M3 har den peneste karossen av nyere Bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg digger e30. en fin e30 er helt supert, eller så liker jeg e34 m5 touring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 personlig liker jeg e36 coupe e46 coupe er heller ikke å forakte.. må være coupe.. av større og mer "praktiske" biler er nok e39 den jeg liker best.. e30 m3 er nok det tøffeste som er produsert, men som sagt over er ikke dette helt sammenlignbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Syns E46’en er skikkelig fin. Det lekre eksteriøret er nevnt, så jeg kan si at jeg liker E46'ene på grunn av interiøret. Stilrent og førerorientert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå