Gå til innhold

det fineste karosseriet

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46....

Moralen er: Alle modellene til sin tid...

Det har også litt med dagsformen å gjøre... den ene dagen er E9 den fineste... en annen dag er E31 den fineste... om en uke er E38 den fineste osv. Poenget er at E65 og tildels E60 etter min mening aldri kommer til å bli elegante biler... BMW har som alle andre bilfabrikanter et par modeller som ikke er helt på høyden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes nesten alle fortjener en plass her pga. at alle modellene er så tidsriktige, kan nesten ikke sammenligne feks, E30 og E46....

Moralen er: Alle modellene til sin tid...

Personlig mener jeg at det er noen modeller som skiller seg litt ut innenfor hver tidsepoke.

Det har også litt med dagsformen å gjøre... den ene dagen er E9 den fineste... en annen dag er E31 den fineste... om en uke er E38 den fineste osv. Poenget er at E65 og tildels E60 etter min mening aldri kommer til å bli elegante biler... BMW har som alle andre bilfabrikanter et par modeller som ikke er helt på høyden... :wink:

Kjenner meg igjen i det du sier her. Spørs litt på hvilke biler du har lagt merke til eller sittet på med i det siste. Litt som med damer :D (syns det var en god sammenligning).

E60 vil trolig ikke holde seg like godt som for eks. E38 har gjort, selv om den idag fremtrer som en rå (mer enn en elegant) bil.

Og E65 vil for min del aldri få en stor plass i hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører e36 coupe per i dags dato. Men lista mi er vel slik egentelig.

1. E46 coupe (sedan er heller ikke dum)

2. E60 med (m-pakke er å foretrekke)

3. E36 sedan og coupe

4. E39 og E90

5. E38 og E65

Drømmebil E46 //M3

Så etter sommer"n kommer jeg muligens å selge min E36 med m-tech pakke orginalt fra fabrikk til fordel for en E46 coupe med forhåpentligvis med m-pakke,m-tech :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...