Gå til innhold

Film fra bimmers.no-treff - Endelig klar........

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke helt hva jeg skal sette som frist for "innlevering" av film-materiale, men skal vi si neste helg?

Iløpet av 25-26.mai burde jeg ha råmaterialet i hende, etter det begynner jeg å sette sammen filmen og renger med ejg har nok å gjøre de nærmete dagene/ukene....

Jeg er ikke hjemme neste helg, så svarer ikke på PM/mail da. (Er å finne på Flisa(Finnskogen). NM i Rallycross supernasjonal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble innboardfilmingen, og ble det noe motorlyd? :)

Har da sjekket "rå-formatet" av filminga, og er vel ikke helt i ekstase for å si det slik.. :D En smule "full" fotografik der ja. Men ble bra med hjulspinn og motorlyd, selv om det kun ble fra selve kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble innboardfilmingen, og ble det noe motorlyd? :)

Har da sjekket "rå-formatet" av filminga, og er vel ikke helt i ekstase for å si det slik.. :D En smule "full" fotografik der ja. Men ble bra med hjulspinn og motorlyd, selv om det kun ble fra selve kameraet.

Nå vet jeg hvorfor du ikke fikk lyd fra motorrommet...

Hadde vi studert mikrofonen litt mer der og da hadde vi funnet ut av det der også. Det er en egen knapp for "talk" på den, dvs. at den på en måte skal brukes festa på skjortekraven og skal da være en sånn pjattemic for den som filmer. Vi måtte fått teipa inn den knappen om det skulle funka. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar:

Ja da får vi prøve oss igjen neste treff da. Mulig jeg går til innkjøp av ett litt mer proft kamera nå, så da er det vel muligens med en mic der.

Lien:

Det er bra, jo fler jo bedre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt dårligere kvalitet pga. at det er et headcam og ikke vanlig videokamera (samme type kamera som brukes i 71 grader nord o.l. når de filmer fra hjelmen).

[OT] Hva slags headcam er det du bruker? Teknisk specs, link? Jeg skal en tur til alpene med mc'en i sommer og lurer på om jeg skal prøve å få filmet litt på veien skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den sladden var ganske så uskyldig jeg da :)

Så lenge man ikke har noen i umiddelbar nærhet bak og på siden av seg så synes jeg at man burde bruke litt skjønn når det helt tydelig går kontrollert for seg :)

Gleder meg til filmen nå mAZE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...