Geir Anders Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Kan jo gi link til de som er ferdig lasta opp, eller? På bilde tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Vet ikke helt hva jeg skal sette som frist for "innlevering" av film-materiale, men skal vi si neste helg? Iløpet av 25-26.mai burde jeg ha råmaterialet i hende, etter det begynner jeg å sette sammen filmen og renger med ejg har nok å gjøre de nærmete dagene/ukene.... Jeg er ikke hjemme neste helg, så svarer ikke på PM/mail da. (Er å finne på Flisa(Finnskogen). NM i Rallycross supernasjonal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Hvordan ble innboardfilmingen, og ble det noe motorlyd? Har da sjekket "rå-formatet" av filminga, og er vel ikke helt i ekstase for å si det slik.. En smule "full" fotografik der ja. Men ble bra med hjulspinn og motorlyd, selv om det kun ble fra selve kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 laster opp litt film fra oss! helt uredigert materiale! bare komprimert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Og du sender en ukomprimert til meg 2mMy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Og du sender en ukomprimert til meg 2mMy? kan se hva jeg får tak i da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Hvordan ble innboardfilmingen, og ble det noe motorlyd? Har da sjekket "rå-formatet" av filminga, og er vel ikke helt i ekstase for å si det slik.. En smule "full" fotografik der ja. Men ble bra med hjulspinn og motorlyd, selv om det kun ble fra selve kameraet. Nå vet jeg hvorfor du ikke fikk lyd fra motorrommet... Hadde vi studert mikrofonen litt mer der og da hadde vi funnet ut av det der også. Det er en egen knapp for "talk" på den, dvs. at den på en måte skal brukes festa på skjortekraven og skal da være en sånn pjattemic for den som filmer. Vi måtte fått teipa inn den knappen om det skulle funka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Sender deg bildene så snart jeg har alle jeg mAZE. En til som skal sende meg bildene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Gunnar: Ja da får vi prøve oss igjen neste treff da. Mulig jeg går til innkjøp av ett litt mer proft kamera nå, så da er det vel muligens med en mic der. Lien: Det er bra, jo fler jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Er litt dårligere kvalitet pga. at det er et headcam og ikke vanlig videokamera (samme type kamera som brukes i 71 grader nord o.l. når de filmer fra hjelmen). [OT] Hva slags headcam er det du bruker? Teknisk specs, link? Jeg skal en tur til alpene med mc'en i sommer og lurer på om jeg skal prøve å få filmet litt på veien skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 da la jeg ut litt av vår filming fra banen! ca 25 min og minimalt redigert! mye frihånd innboard og en dårlig samtale http://xs.thex.org/369394 ... PB.x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En liten Teaser fra meg: http://video.tinypic.com/player.php?v=538jl3c Ellingsen i slaktern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 ":2meglx9g]En liten Teaser fra meg:http://video.tinypic.com/player.php?v=538jl3c Ellingsen i slaktern! Finfin sladd det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 ":34tfhvtt]En liten Teaser fra meg:http://video.tinypic.com/player.php?v=538jl3c Ellingsen i slaktern! Dette er vel det som kan kalles å skyte seg i foten (mtp. reglement), men nice sladd Ellingsen! Skikkelig godt tempo og hele pakka. Håper dere sparer noe til godfilmen mAZE skal lage også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Synes den sladden var ganske så uskyldig jeg da Så lenge man ikke har noen i umiddelbar nærhet bak og på siden av seg så synes jeg at man burde bruke litt skjønn når det helt tydelig går kontrollert for seg Gleder meg til filmen nå mAZE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå