[space] Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Om det er en rambrikke som er gåen er det mest sannsynlig bare én av dem. Plukk ut en og prøv, så inn med den igjen og ut med neste osv. Feil på ram kan typisk lage slike kjipe feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ok, takker.. Dette får prøves ut i morra. Har laget litt til på filmen i dag. Så nå er den 47min lang. Jeg begynner å bli fornøyd med lengden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg trenger navnene til dere som tok bilder 18.mai. Jeg har noen av navnene på halvparten omtrent, resten har jeg bare nick på. Om dere såklart vil bli nevnt med navn i rulleteksten av. Ellers blir det evt kun nick. Si ifra om dere evt ikke vil bli nevnt med navn.. De jeg mangler på er: Christopher R..... Dr_S 336mik (Kim .... ) ///Magnus (Magnus .... ) SteffenM2 (Steffen .... ) Dere andre har jeg hele navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Lenge til filmen er ferdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Filmen er ferdig den, mangler bare å få satt på noen navn på de som var med å tok bilder den dagen. Og navnet på han med den sølvfarga E46 M3'n.. (Om han vil ha med navnet sitt såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Slipper du filmen som x i høyoppløselig format? Jeg kan evt hjelpe til med å seede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Det kan jo evt la seg gjøre.. Jeg har ikke noe bra komprimeringsprogram om dagen, så det må jeg evt få noen andre til å gjøre. Lager ihvertfall ferdig en dvd-versjon som folk kan tinge på. Sendte filmen til Nautiluz i går, nesten ferdig den versjonen. Mangler som sagt bare noen navn. Slik filmen er nå er den kun komprimert i DivX High Definition, og den tar ca 1.5gb.. Blir jo helt greit på dvd, men voldsomt som x. Så den må ned til rundt 300-400mb. ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 1,5gb er da vel ikke voldsomt på x? evt send den ut på dvd til noen som kan hjelpe til med å seede den! så går ting noe raskere hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 1,5 gb er ikke noe voldsomt på x, men vi kan sikkert lage en "light" versjon for de med liten båndbredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har litt for treig linje til å uppe 1,5gb.. Tar uker. Men, når filmen er ferdig med alle navnene, så kan jeg bare sende den til en av dere som har rask linje. Jeg kan såklart være med å seede. Men har ikke mer enn 50-60-70kb opp tror jeg.. Har aldri testet maks. Vet jeg har 480-500kb ned. Mangler enda noen få navn på de som tok bilder.. Mangler fortsatt på disse: Christopher R..... Dr_S ///Magnus (Magnus .... ) SteffenM2 (Steffen .... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Har du sendt dem PM? Christopher R er Christopher Ramsdal, han kan du bruke fullt navn på (har akkurat snakket med ham). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Har ikke sendt PM nei.. Får nesten ta å gjøre det nå da, så jeg kanskje får svar iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Etter veldig mye om og men, så er den da endelig ferdig. Så forhåpentligvis blir det ikke så mye problemer på neste film. Har handlet meg helt ny maskin, så problemet burde være løst. Jeg sender filmen til Nautiluz i morra, så legger han den ut for nedlastning. (Både hele DVD'n med meny og en DVDrip muligens) Forhåpentligvis blir det også en ordentlig DVD med cover som dere kan få handlet for en symbolsk sum, men dette kan vi komme tilbake til når den evt er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 x eller ftp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Nautiluz legger den nok ut på ftp først. Så blir den som x senere. DVD'n, vet jeg ikke noe mer om enda. Litt avhengig av om det blir ett treff til i år eller ikke. For blir det ett treff til, blir dvd-versjonen ikke umulig å få kjøpt enda. Da blir begge treffene på samme DVD. Men dette går det ann å komme tilbake til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå