Gå til innhold

Film fra bimmers.no-treff - Endelig klar........

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er en rambrikke som er gåen er det mest sannsynlig bare én av dem. Plukk ut en og prøv, så inn med den igjen og ut med neste osv. Feil på ram kan typisk lage slike kjipe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trenger navnene til dere som tok bilder 18.mai. Jeg har noen av navnene på halvparten omtrent, resten har jeg bare nick på.

Om dere såklart vil bli nevnt med navn i rulleteksten av. Ellers blir det evt kun nick. Si ifra om dere evt ikke vil bli nevnt med navn..

De jeg mangler på er:

Christopher R.....

Dr_S

336mik (Kim .... :) )

///Magnus (Magnus .... :) )

SteffenM2 (Steffen .... :) )

Dere andre har jeg hele navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er ferdig den, mangler bare å få satt på noen navn på de som var med å tok bilder den dagen.

Og navnet på han med den sølvfarga E46 M3'n.. (Om han vil ha med navnet sitt såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo evt la seg gjøre.. Jeg har ikke noe bra komprimeringsprogram om dagen, så det må jeg evt få noen andre til å gjøre. Lager ihvertfall ferdig en dvd-versjon som folk kan tinge på. Sendte filmen til Nautiluz i går, nesten ferdig den versjonen. Mangler som sagt bare noen navn.

Slik filmen er nå er den kun komprimert i DivX High Definition, og den tar ca 1.5gb.. :) Blir jo helt greit på dvd, men voldsomt som x. Så den må ned til rundt 300-400mb. ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt for treig linje til å uppe 1,5gb.. Tar uker. :D Men, når filmen er ferdig med alle navnene, så kan jeg bare sende den til en av dere som har rask linje. Jeg kan såklart være med å seede. :) Men har ikke mer enn 50-60-70kb opp tror jeg.. Har aldri testet maks. Vet jeg har 480-500kb ned.

Mangler enda noen få navn på de som tok bilder..

Mangler fortsatt på disse:

Christopher R.....

Dr_S

///Magnus (Magnus .... :) )

SteffenM2 (Steffen .... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter veldig mye om og men, så er den da endelig ferdig. Så forhåpentligvis blir det ikke så mye problemer på neste film. Har handlet meg helt ny maskin, så problemet burde være løst.

Jeg sender filmen til Nautiluz i morra, så legger han den ut for nedlastning. (Både hele DVD'n med meny og en DVDrip muligens)

Forhåpentligvis blir det også en ordentlig DVD med cover som dere kan få handlet for en symbolsk sum, men dette kan vi komme tilbake til når den evt er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nautiluz legger den nok ut på ftp først. Så blir den som x senere.

DVD'n, vet jeg ikke noe mer om enda. Litt avhengig av om det blir ett treff til i år eller ikke. For blir det ett treff til, blir dvd-versjonen ikke umulig å få kjøpt enda. Da blir begge treffene på samme DVD. Men dette går det ann å komme tilbake til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...