|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 jeg kom da på andre plass! Gratulerer da 2mMy, meget lekker bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 når blir neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 jeg kom da på andre plass! Gratulerer da 2mMy, meget lekker bil du har takk, takk! godt det faller i smak hos andre og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 masse bra bilder her, skulle ønske jeg var der. skal prøve å komme neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Har noen bilder fra dagens treff jeg også, tenkte kanskje noen kunne være interessert i å ta en titt: Fikk du tatt fler? Så ikke min der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Mye bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hva gjør man ikke for litt show i deposvingen . Hehe. Har noen bilder fra dagens treff jeg også, tenkte kanskje noen kunne være interessert i å ta en titt: Her var det mye fine bilder! Bildet av Kim/hagenisse sin E36 er så skarpt at man kan lese det lille klistremerket på skjørtene. Klarte å glemme peoples choice jeg også , hvem vant? En eller annen med E39, og mange kammerater hørte jeg . Stemmer det, en grønn E39 sedan. Temmelig original. Andreplassen fikk 2mMy (som han nevnte baki her), dvs. to stk E39 som vant. Begge fikk hvert sitt Magnat frontsett fra BugBoys i Fredrikstad! I koffert og alt såvidt jeg fikk med meg. Det var desverre dårlig oppslutning om People's choice, men sånn er det nå. Jeg stemte ikke selv heller, så vi har mye å ta tak i der. Det var egentlig ikke tid til å gjøre så mye utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Bildet av Kim/hagenisse sin E36 er så skarpt at man kan lese det lille klistremerket på skjørtene. Lettere å få skarpe bilder av de bilene som ikke beveger seg så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Klarte å glemme peoples choice jeg også , hvem vant? Bilen din er ihvertfal utrolig pen. Skikkelig gjennomført uten å være overdevet. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Lettere å få skarpe bilder av de bilene som ikke beveger seg så fort! Syntest du kjører bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 masse pene og klare bilder her ja.. fikk nesten lyst på skikkelig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Bildene mine blir lastet opp til Gunnar as we speak. De kan se litt kjedelige og grå ut, men har ikke orket å gå gjennom alle og klippet og redigert ennå. Kun kjørt en batchjobb for å resize dem til 1600x1200. Jeg kommer nok til å fikse litt på bildene med størst potensiale, men slike ting tar jo litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Tok du bilder av meg, [space] ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jepp, du er med på noen av bildene ja! Hadde jeg forressten den eneste e46 sedanen på treffet? Kan ikke huske å sett noen andre der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 hehe var jeg det som vant vist:) blei sjokka, vi var 7 stk som stemte, å fikk 9 stemmer, hvem var di 2 andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå