Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 ":315912ce]Hadde jeg forressten den eneste e46 sedanen på treffet? Kan ikke huske å sett noen andre der! Det tror jeg faktisk at du utrolig nok har rett i. Ihvertfall var det flest E46 coupeer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 da vil jeg vite hvem som stemte på meg! glemte hele den konkurransen som sagt! så verken meg eller han andre som var med, stemte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Glemte hele konkurransen jeg og, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Her kommer de beste bildene jeg tok fra dagen: Dette er redigerte utgaver av bildene jeg har lastet opp til Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Finn en feil..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 ":3nrvtbns]Hadde jeg forressten den eneste e46 sedanen på treffet? Kan ikke huske å sett noen andre der! Da var det deg jeg parkerte ved siden av, og litt senere var det en Z3 Coupe som snek seg inn der btw, var du den ene med oransje vest som påpekte nr13 på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Er det noen som har bilder fra slakter`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Finn en feil..: Det var ikke siste gang doktorn snurra for dagen.. han kan sikkert forklare mer i detalsj selv Var sikkert meg Andreas, orka ikke stå borte ved depot innkjørslen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Så du sto ved siden av meg der borte en stund ja. Stemmer også at jeg hadde orange vest, men husker ikke det med nummeret... *tenke* Jeg hadde hvertfall nummer 12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det var ikke siste gang doktorn snurra for dagen.. han kan sikkert forklare mer i detalsj selv Var sikkert meg Andreas, orka ikke stå borte ved depot innkjørslen Jepp, det stemmer Møtte doktorn på samme sted selv jeg helt på slutten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hihi. Tenkte på at jeg skulle si til flaggvakta ved innkjøringa at de bare skulle gulflagge når Dr_S hadde passert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 hehe, trodde han kjørte motsatt vei av oss andre hele dagen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hilsen han som lå breit hele dagen ca... Ja, jeg la merke til det. Lå bak deg i en E36 328i cab på slutten av dagen. Skal sies at jeg kjørte fra deg. ehm... Hehe, du mener den runden hvor jeg blinket alle forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hehe, du mener den runden hvor jeg blinket alle forbi? Nice parrering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Finn en feil..: En? Her er det 3 feil da, de kjører jo feil vei...makan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå