///Magnus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Der lå det bare to filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 da la jeg ut litt av vår filming fra banen!ca 25 min og minimalt redigert! mye frihånd innboard og en dårlig samtale http://xs.thex.org/369394 ... PB.x Laster ned på 35kbs jaja, slutt å klag! fant ingen videotjenester å laste opp til, 10 min eller 100 mb begrensninger! :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Klager ikke fin film.. Kommer til til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Klager ikke fin film.. Kommer til til helgen? hehe, må se ann litt egentlig! men har lyst da! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Der lå det bare to filmer... Ser 7 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Der lå det bare to filmer... Ser 7 jeg. Ser bare 3 .asf filmer der jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Der lå det bare to filmer... Ser 7 jeg. jeg tenkte på bildene du hadde tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har lastet opp noen bilder og film på serveren nå. Dårlig, men bedre enn ingenting. hvor ligger de ? Her. Tror jeg... ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Der lå det bare to filmer... Ser 7 jeg. Ser bare 3 .asf filmer der jeg! Ser sju .MOV-filer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 da la jeg ut litt av vår filming fra banen!ca 25 min og minimalt redigert! mye frihånd innboard og en dårlig samtale http://xs.thex.org/369394 ... PB.x Laster ned på 35kbs Ikke klag! Lå på 8k her inatt Og ingen gidder seede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kan forsåvidt legge ut jeg, men trodde det var ment kun til mAZE sin film, slik at alt kommer i den. Det er derfor jeg fjerner ting fra FTPen etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Gi meg beskjed på PM så kan jeg ta imot filmer, og legge ut. Har web hotell med masse plass og raske linjer uten begrensning på overførte data Har noe alt som jeg kan legge ut om noen vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Så om det er noen som vil bruke dette, gjerne pluss det jeg har fra da jeg kjørte monkeybike (festet på hjelmen) eller e39'en min (festet høyt på sideruten) så er det bare å si ifra. Ellers er det mye bra fotografer her!!! Jeg blir ytterst takknemlig for bilder, om noen har, av den nye bilen min. Den ser slik ut (fremste bilen i sort): Takk for et supert treff!! To fine biler der gitt! Regner med at tre sekunders regelen ikke taes så alvorlig på Bimmers. Kan du ikke legge ut linker til filmene dine?? Sikkert mange som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Takk for mange fine bilder Christopher Ramsdal .. Likte dette godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Ellingsen: Har den der på film! edit: la deg her: http://video.tinypic.com/player.php?v=538jl3c Må bare finne ut hva jeg skal gjøre med råfilmen nå. Går akkurat inn på en dvd, så kan jo sendes pr post til Toten Film og Dialekt as. Christopher holdt jaggu løpet ut og tok bilder helt til det siste! Her er treffets (p)eneste e46 sedan : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå