Andycam Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Selger en brosjyre jeg har fra 1/00 som er engelsk språklig, men for det tyske markedet eller noe slikt. Den har i hvertfall normale måleenheter osv på specs sidene. Brosjyren er merket med delenr: 0 11 03 09 20 1 2000 VM og er fra år 2000. Brosjyren har liste over eksteriørfarger, interiørfarger, info om utstyr og motorer og hvor teknisk fantastisk E46 Coupè er. Hele heftet er på 46 sider og er rimelig pent holdt. Kun en liten knekk nede i høyre hjørne (kan skimtes på bildet nederst). Den tar for seg disse modellene: Morsom å ha for en som har en E46 Coupè fra den tidsperioden vil jeg tro. Pris: 100,- kr + evt porto (kun forskudd) Om ikke beholder jeg den bare selv. Send epost til: andy@andycam.net dersom du er interessert. Det er ikke sikkert jeg husker å sjekke tråden her for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 100kr med frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 er det en instruksjonsbok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 har helt glemt denne. Nei det er en brosjyre. Slik man fikk gratis hos BMW forhandler da bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 har helt glemt denne. Nei det er en brosjyre. Slik man fikk gratis hos BMW forhandler da bilen var ny. ehhh.... åden selger du nå til 100kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Du kan jo prøve å skaffe den ny Jeg har selv betalt for den. Selger den hvis noen er interessert i den, men den ligger fint i skapet der den ligger hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 er jo samleobjekt slike ting snart siden e46 begynner og bli noen år hadde det vert e36 så skulle jeg vurdert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hehe, snart 1 år siden sist du svarte på tråden her AndySix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 hehe ja hadde glemt denne tråden. Men en slik brosjyre blir sikkert bare mer og mer ettertraktet jo lenger den ligger tørt og fint i et skap, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå