Haug530D Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Passer disse rett inn der hvor orginal høytalerne står? og hvordan er det å drive disse uten forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Disse du tenker på... Du får måle opp... Blir vel best med forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 de jeg tenker på ja, har egentlig ikke planer om forsterker sånn med engang, tenkte først å fremst bare å få bedre lyd i bilen, synes egentlig høytalerne var bedre i E39'n enn de orginale i E34, men uansett så kan man vel aldri få god nok lyd eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 hehe... Men med Focal kan man skjeldent få dårlig lyd... Vist man ser bort fra de skikkelig billige settene... De trivest vel best med en ekstern forsterker... Du skal ha 1 frontsett? eller skal du ha bak og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg har to sett av disse.... http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10936&PHPSESSID=6dd49e947ddae48a5bb3670dd79249b6 Er kjempeførnøyd med de... Har en Audison VRx6-kanaler som driver dem sammens med 2 Focal k2 power 27kx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 hehe... Men med Focal kan man skjeldent få dårlig lyd... Vist man ser bort fra de skikkelig billige settene... De trivest vel best med en ekstern forsterker... Du skal ha 1 frontsett? eller skal du ha bak og? Det vet jeg ikke, har ikke helt bestemmt meg ennda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Passer disse rett inn der hvor orginal høytalerne står? og hvordan er det å drive disse uten forsterker? Kjører denne opp igjen jeg, ingen som vet om de passer rett inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Det er plug and play. Det er ett sett som funker greit uten forsterker. Ikke kjøp noe større sett om du ikke har planer om å bruke forsterker til dem. Skal du ha bass i tillegg. Hadde det vært lurt med en forsterker så du hadde fått mulighet til å dele frekvensen til settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå