Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer disse rett inn der hvor orginal høytalerne står? og hvordan er det å drive disse uten forsterker?

Skrevet

de jeg tenker på ja, har egentlig ikke planer om forsterker sånn med engang, tenkte først å fremst bare å få bedre lyd i bilen, synes egentlig høytalerne var bedre i E39'n enn de orginale i E34, men uansett så kan man vel aldri få god nok lyd eller? hehe

Skrevet

hehe... Men med Focal kan man skjeldent få dårlig lyd... Vist man ser bort fra de skikkelig billige settene... De trivest vel best med en ekstern forsterker... Du skal ha 1 frontsett? eller skal du ha bak og?

Skrevet
hehe... Men med Focal kan man skjeldent få dårlig lyd... Vist man ser bort fra de skikkelig billige settene... De trivest vel best med en ekstern forsterker... Du skal ha 1 frontsett? eller skal du ha bak og?

Det vet jeg ikke, har ikke helt bestemmt meg ennda.

• 4 months later...
Skrevet
Passer disse rett inn der hvor orginal høytalerne står? og hvordan er det å drive disse uten forsterker?

Kjører denne opp igjen jeg, ingen som vet om de passer rett inn?

Skrevet

Det er plug and play. Det er ett sett som funker greit uten forsterker. Ikke kjøp noe større sett om du ikke har planer om å bruke forsterker til dem. Skal du ha bass i tillegg. Hadde det vært lurt med en forsterker så du hadde fått mulighet til å dele frekvensen til settet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...