Peoplez Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jepp, da blir audi straks levert til sin nye eiger, og da er det tilbake på bmw igjen Leiter etter e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jepp, da blir audi straks levert til sin nye eiger, og da er det tilbake på bmw igjen Leiter etter e60 Hei og velkommen tilbake... ... Hvorfor solgte du Quattro´en ?... hadde den trivielle kjøregenskaper, var den kjedelig eller kan du bare ikke bestemme deg ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg holder en knapp på den siste, siden den siste E39-en ikke varte så lenge *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 hehe, neida. audien va helt topp. men har lyst på noe nytt nå her er noe sånt eg er på utkikk etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må nesten sei den frontfangaren vart litt voldsom for min smak men Men det er smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må nesten sei den frontfangaren vart litt voldsom for min smak men Men det er smak og behag Enig... keep it simple... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 den ble litt for rema1000 igjen fredrik. stemmer for mtech fronten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må nesten sei den frontfangaren vart litt voldsom for min smak men Men det er smak og behag Enig... keep it simple... Måte på hvor simpelt det skal være da En M-front er obligatorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Enig med eriklepe.. Men OT Peoplez.. Kan du sende meg noen bilder av e39'en din på pm? Syntes den så fin ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 hehe, neida. audien va helt topp. men har lyst på noe nytt nå her er noe sånt eg er på utkikk etter Gå for dette ja, da blir du et stor glis hver gang du ser bilen En annen farge da, blå eller svart hadde gjort seg, sølv er jo fint å da Istedet for å tenke,hmm, lurer på om jeg skal skaffe m-front. En ting til, Welcome back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Enig med eriklepe..Men OT Peoplez.. Kan du sende meg noen bilder av e39'en din på pm? Syntes den så fin ut.. Den er liksom solgt da......Les tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Se der ja peoplez.. Blir spennende å se hva du havner med denne gangen, men personlig så ville jeg nok ha gått for en M-tech front - men aller helst en M5 front som er litt mer spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Enig med eriklepe..Men OT Peoplez.. Kan du sende meg noen bilder av e39'en din på pm? Syntes den så fin ut.. ligger på gallerier under Peoplez, side 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hmmm.... se litt på disse tidligere BMW modellene... så forstår dere kanskje hva jeg mener.... det kan lett bli for mye når man fikler med det originale designet. Ingen gidder å betale for ekstra plastikk om et par år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 joa, men mtech er stort sett penere/tøffere på samtlige bmw modeller og er fremdeles originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå