Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en BMW320dat 2003 med proff navi, men navi plata er fra 2003 og har mest ikke noen veier i norge,, har prøvd og brenne ut nye versjoner, men navi spilleren spytter bare ut platene.. Er d noe spesielt jeg må gjøre?? på forhånd tusen takk :D

Skrevet

Jeg kjøpte norden kart med hovedveier i europa på www.navshop.com og det fungerer kjempebra på min bil, er ikke ille pris kontra originalt fra BMW. Men det fordrer at du er villig til å betale ca 1100 + mva...

Et stykke ned på venstre side kan du finne produkt for din bil.

Skrevet

jeg har versjon SW 4- 1/12 noen som kan hjelpe meg med og oppgradere og få nytt kart... er helt grønn på område!! når jeg setter inn cd/dvd i gps- spilleren spytter den di bare ut igjenn!!

Skrevet

Hva slags navigasjonsCD bruker du? Om du har Europa CD fungerer ikke denne i Norge, Sverige, Danmark og Finland. For disse landene trenger du en Skandinavia CD.. Spilleren spytter mest sansynlig ut CD'ene du har brent fordi den ikke klarer å lese brente CD'er.

Skrevet

Ok, der ligger mest sansynlig årsaken til at den ikke fungerer. Min navigasjonsCD som fulgte med bilen (BMW Road Map Europe high DVD 2004-1) fungerer ikke i min, årsaken er at det er en Europa CD. Som jeg nevnte over her må man kjøpe Skandinavia CD (Norge, Sverige, Danmark og Finland) for å kunne ha Navigasjon her hjemme..

Skrevet

okay får prøve det da.... men trudde spilleren skulle ta brennte plater... er jo mange som skriver at di har brennt ut plater!!! noen som vett om d er forskjell på spillerene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...