Gå til innhold

bmccn til helga (26-27 mai)

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Radiator og litt annet moro (M5-fanger) hentet og handlet i går kveld, så etter jobb i dag er det hjem å montere radiator. Innom en høgger på veien hjem for å se om jeg finner et feste bare. Mangler et av de.. Håper det er noen på Rudskogen som kan hjelp meg med speedometerproblematikken. ;-)

Faen i helvete. Radiatoren jeg kjøpte ser fin ut, men lekker seks steder! Nå tror jeg bare det er ny radiator som gjelder, og det rekker jeg neppe å få til helga.

Så da har jeg trolig kun biler uten BMW-logo i fronten kjørbare til helga, og slik jeg tolker tidligere innlegg her er jeg da ikke veldig velkommen på treffet - i og med at man må betale for utstilling for å parkere - en utstilling jeg antar kun er for BMWer (ikke at jeg har noen interesse av noe annet enn å parkere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiator og litt annet moro (M5-fanger) hentet og handlet i går kveld, så etter jobb i dag er det hjem å montere radiator. Innom en høgger på veien hjem for å se om jeg finner et feste bare. Mangler et av de.. Håper det er noen på Rudskogen som kan hjelp meg med speedometerproblematikken. ;-)

Faen i helvete. Radiatoren jeg kjøpte ser fin ut, men lekker seks steder! Nå tror jeg bare det er ny radiator som gjelder, og det rekker jeg neppe å få til helga.

Så da har jeg trolig kun biler uten BMW-logo i fronten kjørbare til helga, og slik jeg tolker tidligere innlegg her er jeg da ikke veldig velkommen på treffet - i og med at man må betale for utstilling for å parkere - en utstilling jeg antar kun er for BMWer (ikke at jeg har noen interesse av noe annet enn å parkere).

Jupp, kun BMW'er. Jeg kan sjekke om Alf Lie kan få tak i en ny til i morgen. Så kan jeg stikke innom og plukke den opp (kan sikkert ta den med til Rudskogen også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig timing med at bmwccn.no er nede nå rett før et stort treff. Har reservedisken krasja også?

Servern fikk disk-kræsj, reserve-servern vi satte opp fikk drivertrøbbel som gjorde at den gikk i bluescreen hver 24. time.

Kjempetiming, men ingen data har gått tapt.

Tanken var å legge nye websider med nytt forum på ny server i løpet av sommern, men siden den gamle servern tryna nå, så blir den nye servern vertskap for de gamle sidene så lenge.

Kan ikke bruke mer tid på BMWCCN-servern, arrangering av treff og styremøter, da blir jeg brått singel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, kun BMW'er. Jeg kan sjekke om Alf Lie kan få tak i en ny til i morgen. Så kan jeg stikke innom og plukke den opp (kan sikkert ta den med til Rudskogen også).

Jaja, skulle vel alltids funnet en plass å parkere med LRen..

Ang. radiator, du trenger ikke pese. Jeg har lappa den gamle nå, og håper det holder til rutebyttetimen min i morgen, så ringer jeg Mekonomen i morgen tidlig og hører om de klarer å få noe til fredagen. Får ny der til rundt 1700,- med en god del rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det for oss som bare skal se på?

Jeg har BMW men er ikke interessert i å stille den ut men har forstått det slik at for å få parkere så må man betal det samme som om man skulle stilt ut.

Kommer det da inngangspenger i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det stå folk å ta mot betaling hele dagen, eller må jeg møte 0800 selv om jeg ikke skal kjøre? (Kanskje jeg møter på søndag også og kjører da. Kanskje prøve å få litt assistanse på bremsen fram-venstre på lørdag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":h5fo55ie]Vil det stå folk å ta mot betaling hele dagen, eller må jeg møte 0800 selv om jeg ikke skal kjøre? (Kanskje jeg møter på søndag også og kjører da. Kanskje prøve å få litt assistanse på bremsen fram-venstre på lørdag...)

Det vil være folk som tar imot betaling store deler av dagen ja. Worst case, stikk bort til folket i teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...