Ca///e Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 UniX: Kjører du via Oslo? En grei møteplass er f.eks Esso på Ryen om det er flere som kjører fra Tigerstaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Noen som skal kjøre fra Oslo i morgen tidlig? Sitter med innspurt på en master-oppgave. Ser ut som om treffet ryker for min del. Men jeg har jo ikke helt bestemt meg... Når tenkte du avmarsj fra Ryen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Noen som skal kjøre fra Oslo i morgen tidlig? Sitter med innspurt på en master-oppgave. Ser ut som om treffet ryker for min del. Men jeg har jo ikke helt bestemt meg... Når tenkte du avmarsj fra Ryen? Det er førermøte 0930, så må vel dra 0800? uvisst om jeg kan, får se hvor mye jeg får jobbet i leil. idag. prøver å skvise inn noen timer med kjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Dra 0800 er fort litt sent. Helt sikkert litt kø i forhold til teknisk kontroll også. Jeg er ikke keen på å stå sist i den køen. Jeg tenkte mer på å dra 0700 (senest 0730) og har da en time der nede til teknisk kontroll og jeg forhindrer da mest sannsynlig at førermøtet må bli utsatt. Keen på å starte kjøring på banen så tidlig som mulig da det er kjedelig med utsettelser som fører til kortere kjøretid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kommer fra hønefoss men skal kjøre om Oslo. Jeg skal møte et par andre i Oslo. Jeg har ikke kjørt E6 til fordel for E18 fram til vinterbro, så jeg er ikke så kjent på den strekka der. Hadder derfor tenkt å møte de fleste på Tusenfryd. Kunne det tenke seg å være aktuellt med et møte på tusenfryd med avreise 07:30? da bør vi være inne i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Avreise fra Tusenfryd 0730 funker fett. Derfra kan man også fint kjøre E6. Ingen vrien vei det. I følge gulesider er det 1t15m å kjøre den veien fra Oslo. Men Tusenfryd er jo litt nærmere da Møter gjerne opp på Tusenfryd jeg. Er dere mange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hmm.. vi er vel ikke mer enn 2 kanskje 3 biler.. En E36 320i - Meg, og en E36 M3. Men vi må vel prøve å få med en del flere. Kanskje lage en ny tråd så det synes lettere? Jeg pleier å kjøre E6 fra vintebro og videre selv. Men med E18 så mente jeg den veien som går ved bekkelaget og rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvem skal søndag også? Er redd for at treffet fort går i vasken for min del, hvis ingen gidder søndag gidder ikke jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 er sikkert bra fult der på søndag også. Hotellet på grålum er fult for lenge siden og det begynner å bli bra mange på hotellet i sarpsborg sentrum også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg regner med å glane lørdag og kjøre søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Det var dumt, Jeg hadde håpet å få se deg på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg regner med å glane lørdag og kjøre søndag. Lurte på det samme selv. Kommer sikkert flest i morra pga bra værmelding. Må vaske bilen før jeg drar i morra også, så har ikke sjans til å rekke førermøtet. For min del er det bare positivt om det ikke er så mange der på søndag om jeg bestemmer meg for å dra og kjøre. Litt mindre crowded på banen / mindre venting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå