Galte Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Noen som vet hva slags dvd spiller jeg kan koble til multifunksjons rattet i en e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 De fleste større merkene har overganger som passer knappene på rattet. Pioneer, Sony, Alpine, Panasonic, Blaupunkt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Ikke kjøp noe jallamerke iafall. Dårlig erfaring med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 har en pioneer 5700 dvd men den har jeg ikke fått koblet til rattet. noen som vet om det finns for å koble på? linker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 har en pioneer 5700 dvd men den har jeg ikke fått koblet til rattet. noen som vet om det finns for å koble på? linker?? Kikka litt i installasjons og brukermanualen. Ser ut til av 5700DVDen ikke har denne funksjonen. Har den det ville det vært en Minijackinngang bak på spilleren som heter hardwire remote. Men det er kanskje mulig å bruke denne overgangen som står øverst under BMW: http://www.pioneer.no/files/pdf/02_CE_RC_ADAPTORS.pdf Denne adapteren funker via IR. Så det må monteres en IRsensor som følger med denne overgangen ca. foran spilleren. Ring eller send en mail til Pioneer for evt. en bekreftelse om du kan bruke denne: Telefon: 22 09 80 80 E-post: support@pioneer.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 takk for info, har sendt en mail til pioneer i dag så får sjå ka de sei, hadde en gammlere pioneer koblet over rattet så rart at ikke denne skal gå, skal komme til bake med info når jeg har fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Kan sjekke på http://www.connects2.com de har mye dill dall for 3part montering. Om de har for akkurat din modell/utgave vet jeg ikke, men sikkert verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 fikk svar i dag fra pioneer at det ikke fantes noe jeg kunne bruke for å koble den til rattet, kan ikke skjønne at en så dyr spiller ikke skal ha det når den gammle jeg hadde funket på rattet. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte denne spilleren var at jeg skulle kunne bruke den på rattet og at jeg skulle kunne justere lysene på spilleren så de passet til resten av lysene, jævli irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galte Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 takk for svara:) Noen som vet om denne kan brukes da? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... rier/48/31 Hadde den i min tidligere bil, å litt kjedli å måtte kjøpe ny for det er igrunn en veldi bra spiller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 fikk svar i dag fra pioneer at det ikke fantes noe jeg kunne bruke for å koble den til rattet, kan ikke skjønne at en så dyr spiller ikke skal ha det når den gammle jeg hadde funket på rattet. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte denne spilleren var at jeg skulle kunne bruke den på rattet og at jeg skulle kunne justere lysene på spilleren så de passet til resten av lysene, jævli irriterende. Hvis det er DVD spiller med skjerm du er ute etter, så har Panasonic en 7" flipp out i sort med riktig BMW farge i knappene. Denne har Aux-lyd og bilde inn i fronten og spiller også DivX. Koster 8500.- Den er ikke lagt ut på de norske sidene enda, sikkert fordi at den kom for noen dager siden. Men se på linken nedenfor, så ser du hvordan den ser ut. http://www.audiocar.cz/detail-autoradia ... n-356.html Send mail, hvis det er interesant: ordre@audio-art.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå