Gå til innhold

DVD spiller i BMW e46.


Anbefalte innlegg

har en pioneer 5700 dvd men den har jeg ikke fått koblet til rattet. noen som vet om det finns for å koble på? linker??

Kikka litt i installasjons og brukermanualen. Ser ut til av 5700DVDen ikke har denne funksjonen. Har den det ville det vært en Minijackinngang bak på spilleren som heter hardwire remote.

Men det er kanskje mulig å bruke denne overgangen som står øverst under BMW:

http://www.pioneer.no/files/pdf/02_CE_RC_ADAPTORS.pdf

Denne adapteren funker via IR. Så det må monteres en IRsensor som følger med denne overgangen ca. foran spilleren.

Ring eller send en mail til Pioneer for evt. en bekreftelse om du kan bruke denne:

Telefon: 22 09 80 80

E-post: support@pioneer.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk svar i dag fra pioneer at det ikke fantes noe jeg kunne bruke for å koble den til rattet, kan ikke skjønne at en så dyr spiller ikke skal ha det når den gammle jeg hadde funket på rattet. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte denne spilleren var at jeg skulle kunne bruke den på rattet og at jeg skulle kunne justere lysene på spilleren så de passet til resten av lysene, jævli irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk svar i dag fra pioneer at det ikke fantes noe jeg kunne bruke for å koble den til rattet, kan ikke skjønne at en så dyr spiller ikke skal ha det når den gammle jeg hadde funket på rattet. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte denne spilleren var at jeg skulle kunne bruke den på rattet og at jeg skulle kunne justere lysene på spilleren så de passet til resten av lysene, jævli irriterende.

Hvis det er DVD spiller med skjerm du er ute etter, så har Panasonic en 7" flipp out i sort med riktig BMW farge i knappene. Denne har Aux-lyd og bilde inn i fronten og spiller også DivX. Koster 8500.-

Den er ikke lagt ut på de norske sidene enda, sikkert fordi at den kom for noen dager siden. Men se på linken nedenfor, så ser du hvordan den ser ut.

http://www.audiocar.cz/detail-autoradia ... n-356.html

Send mail, hvis det er interesant: ordre@audio-art.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...