Bjørnar_ Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Etter en liten vask og shining er bilen min klar for en varm sommer med masse sol! http://img502.imageshack.us/my.php?imag ... ketxv2.jpg http://img469.imageshack.us/my.php?imag ... et1de7.jpg http://img117.imageshack.us/my.php?imag ... ketao8.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Pen cab du har. Så veldig blank og fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Takk for det! Men mulig jeg har lagt ut bildene på en litt dum måte, så jeg prøver igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Deilig cab! Riktig mods PX skilt også kisebæret på kakka:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Liker at du kjører original look med klassisk passende Alpina felger. Tror dere kommer til å få en fin sommer sammen. Jeg syntes nå å bruke "" er den ryddigste måten å legge ut bilder jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hmm.. Prøve jeg og: Lækker cab min kjære onkel Bjørnar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Ser meget pen ut den! Rød bil er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Den såg meget pen ut! Stilren og elegant. Og veldig blank:) Får lyst på cab jeg også... Nyt sommeren og vær så snill å ta taket av selv om det ikke er skyfri himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Meget pen! Rød kler E36 veldig bra. En av de bedre E36 cabene jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Skikkelig pen E36 Cab Ser vi har lik smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det ser litt slik ut ja! Har lyst til å senke min jeg også, men veeeeldig usikker på hva jeg i tilfelle skal satse på. Hva slags fjærer er det på din, cobra eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Det ser litt slik ut ja! Har lyst til å senke min jeg også, men veeeeldig usikker på hva jeg i tilfelle skal satse på. Hva slags fjærer er det på din, cobra eller noe sånt? Vet ikke. var senket når jeg kjøpte den. Eneste jeg tror er at den er senket 60 foran og 30 bak. har senkekoden i vognkortet så får finne ut hvilket merke det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå