Tweety bimma Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Aha ja.. relativt enkelt å senke den bak da med andre ord hvis man har nivåregulering. Vel hvis man har på senkefjærer ja,går ut i fra at hvis man har orginale fjærer så er det vel litt mer begrensa(uten at jeg har prøvd så ikke hogg av meg hue her hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 En liten oppdate er kanksje på tide her:) Har begynt en aldri så liten modifisering av mittkonsolen min etter som det var .. erm hva ska en si..stygt fra før vaffal se sjøl : Som dere sikkert skjønte er det en turbotryksmåler Så har begynt arbeidet med å "lage" ny.Poenget med denne ombyggning er at det ska se ut som det kunne ha vært " standard",ska ikke skrike OMBYGD liksom. Så nye bilder så fort den er ferdig. Har satt i cromringer og ///M matter Var besøk hos noen venner forleden og en aldri så liten tilfeldighet 3 stk 525tds touringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 På tide med en liten update her: Har ikke blitt mye jobbing med børsa men noe har en jo fått gjort hehe mittkonsollen har begynt å konveretere til noe bedre vaffal Etter de bildene er tatt så har jeg grov sparkla så bare litt fin sparkling så står bare min siste tanke igjen her,lurer på om jeg ska lage en slags nedsenking til mobilen så den ikke fyker rundt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Forøvrig så trenger jeg litt deler til den så her er en liten liste over ting som DU kan ha i bakhue hvis du ser noe til salg eller no Nakke støtter bak i svart skinn(2 ? eller er det 3 på dem) M5 Skjørter(eller tilsvarende) og gjerne fangere hvis prisen er grei hvite glass til baklys(hvis ikke Stefan C kommer meg til unnsettning:)) Vel det var alt for denne gang men oppdaterer sån når det skjer noe:) Håper det var litt intresant i noens øyne. Nakke støtter bak, går det det an å ettermontere tro? (kan ikke se jeg har opplegg for dette på min touring). Skulle du komme over blanke (tja hvite til nød) baklys så pm meg (Har fått info fra Steffan C om hvite men). Fin touring dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Nakke støtter bak, går det det an å ettermontere tro? (kan ikke se jeg har opplegg for dette på min touring). Skulle du komme over blanke (tja hvite til nød) baklys så pm meg (Har fått info fra Steffan C om hvite men). Fin touring dette. Vel om det går ann å ettermontere er jeg usikker på gitt Jeg har hulla men ingen nakkestøtter Er på leit etter det sjøl jeg men tror det er bare hvite som er laga(jeg har aldri sett noe annet vaffal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Da er "nye" felger i hus!!! 19" AC Schnitzer litt funky dekk dim så må bytte dem før det blir optimalt(255/40-19) Bestiller 225/35-19 på mandag til 2 av dem så for det være 255 bak i en mnd før jeg bstiller 2 til.... Her er et bilde med ballong dekka på Da ska forøvrig de gamle rondellene bort,er litt kant kjørt osv, men bra dekk.(kom med bud på pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Grattis med "nye" tøffe felger . Ser frem til flere bilder etterhvert. Har de stått på en 7'er eller? Siden den kraftige rulleomkretsen . Hva er dim. på Rondell'ene, 8,5", 9" eller 10x17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Grattis med "nye" tøffe felger . Ser frem til flere bilder etterhvert.Har de stått på en 7'er eller? Siden den kraftige rulleomkretsen . Hva er dim. på Rondell'ene, 8,5", 9" eller 10x17"? Takker Steffan,har ønska meg sånne leenge nå Håper de er på lager for da har jeg nye dekk forran i morra (mandag) Ja har stått på en e38 730i men han syns de blei litt store hehe Rondellene er 8.5 -17 alle sammen men bra dekk (kan følge med 2 bra for dekk extra oxo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 noen fler bilder med felger på(bestiller nytt senkesett i morra(50/40) og nye bak dekk er på vei oxo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Ble skikkelig tøft! AC Schnitzer kler e34 veldig bra. Hvordan er draget i 525tds`en? En kamerat av meg har en 525tdsa og sier den er dritdau, går nesten likt som en m20b20 motor! Da er det noe feil på motoren sier jeg.. Lurer litt på å kjøpe denne ser du; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1511915 Så kan jeg bli stasjonsmester jeg også..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Ble skikkelig tøft! AC Schnitzer kler e34 veldig bra. Hvordan er draget i 525tds`en? En kamerat av meg har en 525tdsa og sier den er dritdau, går nesten likt som en m20b20 motor! Da er det noe feil på motoren sier jeg..Lurer litt på å kjøpe denne ser du; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1511915 Så kan jeg bli stasjonsmester jeg også..hehe Å bedre ska det bli med mer senk å riktig dekk bak Jeg vil si at i economy så er den litt slapp men i sport så er den frisk.. Ser flott ut den der,vil ha 95 front Ser det er oppgitt 173 hk så da er den chippa da i så fall(143 hk org). Velkommen som stasjonsmester ska du være hvis det blir handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Ahh, ble drit bra med annen profil på dekk ja Rune . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Nå må du få lagt ut bilde av midtkonsollen da, den ble jo drit bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Nå må du få lagt ut bilde av midtkonsollen da, den ble jo drit bra . Ja blei blei ikke så ille,litt dårlig bilde men here goes: Er en sån Turbotrykks måler med mulighet for å skifte mellom en rekke farger så den matcher ganske bra med bmw orginal farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds69 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Da er "nye" felger i hus!!! 19" AC Schnitzer litt funky dekk dim så må bytte dem før det blir optimalt(255/40-19) Bestiller 225/35-19 på mandag til 2 av dem så for det være 255 bak i en mnd før jeg bstiller 2 til.... Du kan da ikke kjøre på 225/35-19. ALT FOR SMALT!!! Kjører med 245/35-19 forran og 275/30-19 bak på en lik vogn. AC Schnitzer det også, men i tredelt skrudd utførelse... Hadde 245/35 baut om før og det er et minimum... Olds69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå