Andreas 750iL Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Hvordan repparerer man felger som er kantkjørt? Vet det er dårlige bilder men det var de jeg fikk hos selger... Noen som vet hva noe slik koster å rep, hos noen som driver på med noe slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Litt usikker på om kanten må lakkeres opp igjen på kun fylling av kantsår, men en pris på rundt 1000 lappen per felg er nok ikke så langt unna sannheten. www.felgservice.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 www.sarpsborg-karosseri.no fikser hvertfall sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Har du brukt dem selv Ellingsen? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Dette er jo noe som er fult mulig å fikse selv, skal selv prøve det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Her kan du se hvordan det gjøres visst du skal gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Har skrevet til selger at jeg vil ha bedre bilder av felgene. Det er 3 felger som er rimelig kantkjørt ca 60% på hver felg. Syns dette er mye. Så jeg er i tvil om jeg skal handle eller ei... Må til Oslo for å se på de å... Er et stykke å kjøre for å se på noen kantkjørte felger...hehe Noen anbefalinger... Felgene ligger på ca 17000,- Dekkene varer max 2 sesonger... Noen anbefalinger... Takker for Rep. tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg tror han skal slite med å få igjen 17 lapper for disse med så store skader som beskrevet! Er disse i 20"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 kjøp heller mine lemans felger,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 450kr pluss moms for å dreie kanten her i oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå