The_transporter Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 bilen er en e39 523ia hadde en voldsom risting ved nedbremsing , så jeg byttet til black diamond med ferrodo klosser... og jeg vet at alt sitter som det skal... men nå en liten stund etterpå.. så har jeg fått en vibrasjon i hele bilen i de fleste hastigheter det følger liksom omdreiningene til hjula.. tror jeg... noen som har noe formening.. evt hvor mye som skal til for å få kast i de 18" e60 m5 replika felgene som gs-selger? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Har det samme problemet BREMS MINDRE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 bilen er en e39 523iahadde en voldsom risting ved nedbremsing , så jeg byttet til black diamond med ferrodo klosser... og jeg vet at alt sitter som det skal... men nå en liten stund etterpå.. så har jeg fått en vibrasjon i hele bilen i de fleste hastigheter det følger liksom omdreiningene til hjula.. tror jeg... noen som har noe formening.. evt hvor mye som skal til for å få kast i de 18" e60 m5 replika felgene som gs-selger? hehe Sikker på at det er bremsene da? hvis ikke ristinga forsvant etter at du byttet dem mener jeg, hvis det rister når du kjører kan det være kast i bremseskivene, foringer/stag, ubalanse i hjul, hjullager etc... Tror jeg ville fått balansert dekkene først, har du nylig fått disse felgene? kan ikke være feil impress da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Brems mindre? Brems MER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 høres det ut som du kjører på den gule midtlinjen hele tiden??så er det mest sansynelig hjullager... kjør inn bremsene skikkelig ellers er det fare for at du får kast i de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lms Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 viss du bremser veldi hardt med en gang du har fått på nye skiver kan d bli kast i dem, men det gjelder spes dreia skiver da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Blir noen av skivene varme etter kjøring? har du sjekket om noen av kalipperne henger? kan hende du må bytte rep sett på den ene kalippteren. i så fall er det greit å gjøre det på alle! Skift all bremse væska i samme slengen kan hende du har mye grums i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 bilen er en e39 523iahadde en voldsom risting ved nedbremsing , så jeg byttet til black diamond med ferrodo klosser... og jeg vet at alt sitter som det skal... men nå en liten stund etterpå.. så har jeg fått en vibrasjon i hele bilen i de fleste hastigheter det følger liksom omdreiningene til hjula.. tror jeg... noen som har noe formening.. evt hvor mye som skal til for å få kast i de 18" e60 m5 replika felgene som gs-selger? hehe 1 Har du risting bare når du bremser, 2 eller hele tiden? 1 Feil på brems/foringer 2 Ballangsering/+ masse annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 har risting hele tiden... fra 30 kmt kanskje og oppover... felgene og dekkene er nye og er balanserte... hmm... kan det være noen foringer som gjør det da? merker det bedre i noen svinger.. r virkelig iriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 hei har du egentlig funnet ut av ting?? for jeg har akkurat samme problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå