marararius Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Er det mye stress å komme ti katalysatoren? Og få ut alt dritt, så den blir helt åpen? Hvor ligger den egentlig? xD Haha..
MrBrum Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Katalysatoren er den første potta under der. Der rørene kommer ned fra motoren. Så sitter det et par lydpotter etter den igjen. På bilen min (320i e36) måtte jeg kappe den ut med vinkelsliper. DEt er viktig da å kappe slik at det sitter igjen rørflenser nok til å sette på ny... Da det er gjort kan du eventuellt ta et spett eller no' og banke(knuse) ut innmaten. Selv kjørte jeg en stund med bare rør der. Men det var vanskelig og få det tett i skjøtene. Og så lenge det ikke er tett i rørskjøtene, så blir effektøkningen du får ved å fjerne katalysator borte. Så jeg vil anbefale å fjerne kat. kun hvis du må.
MaVes Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 har hatt en e36 320 selv hvor katalysatoren gikk til hælvete men d var helt anderledes, der var d når jeg ga litt gass så kvelte den seg på en måte jo mer gass jeg ga jo saktere gikk d og bråka myyye mer. er ikke sånn her, men er ikke umulig at den begynner å tette seg, men har et nytt luftfilter liggende og hiver i nye tennplugger også og ser om d blir bedre da først,
MrBrum Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Kan også være greit å få lest av evt. feilkoder i motor elektronikken. For å evt. avdekke defekte ting, elelr utelukke noe.. Men du får feilkode på lmm ettersom den har vært koblet fra for å teste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå