Hanzo/// Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja det er jeg enig med. nå har jeg nytt panser som er lakkert. "ny" eiger må skifte høyre forskjærm samt lykte list.. Ja jeg skal klare å komme opp med flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 noen flere bilder som jeg har av bilen.. diesel power er fjærnet bilde av frontskaden ny radiator + nye bremser er montert på bilen som dere ser så er det en utrolig pen bil. interiøret er utrolig pent. høyeste bud jeg har fått er 50k uten felgene. ( følger da med noen ok 17" alu) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 pen bil ja... men jeg må bare spørre. hvorfor diesel power i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 forrige eiger som plasserte den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 hmm er den som sto til salgs på finn.no som befant seg i stavanger for ei stund siden??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja det er den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Eller så kan man ta vare på cassiet og sette alt tilbake om 11 år. vetteran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 haha Det hadde jeg ikke giddet.. VIL KJØRE NÅ!! ikke om 11år.... da hadde han som har ett bud inne trukket seg. HAR MAN IKKE PENGER SÅ IKKE BY!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 ryker til førstemann med 50k. DETTE ER BILLIGT.. Har også en e39 520 ombygget til 528i som skal selges. Går til førstemann med 90k før helgen.. ring meg på 92684507...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 har du noe mer info om E39'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 ja det har jeg. bilen er en 1996 mod. karosseri har gått 248, motor og driv har gått 140tkm. den har det meste av utstyr. ac. klima, takluke, sport skinn interiør.+++ jeg kjøpte bilen av en her på forumet for ca ett år siden. jeg hadde planer om å bruke denne som pendler bil og tok derfor den på full sjekk hos autozentrum. desverre var det en del små mangler, som jeg har utbedret. Jeg har skiftet nye bremser på hele bilen, nye dempere, senkefjærer, hjullagre, bærearm+ diverse små andre saker. har lagt ut 20k på den bare i deler. Det følger med NYE 18" m nye dekk på sommer ( se bilde ) Nye 16" med pirelli piggfrie vinter dekk. ( verdi 20k ) så nå har jeg fått kort tid etter at jeg har skiftet disse slitedelene har jeg fått firmabil, så denne står stort sett alle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Om jeg henter den for 80k til helgen, får jeg den med meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 nei. 90k er ett tilbud som jeg har til dere godtfolk på bimmers.no til helgen går begge bilene ut på autodb. Jeg fikk en "prisvurdering" av han som jobbet på autozentrum og han mente at jeg skulle forlange i hvertfall 110 for bilen. du vil i hvertfall ikke trenge å skifte noen slitedeler de neste årene.. -jaforresten så har jeg fått ny frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Er 328 eugod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 jeg må skifte "kulene" bak. disse har jeg kjøpt. så er bilen eu-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg