Dr_S Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Ikke noen regler om at skiltene må være på bilen under kjøringen/treff Hjelm er påbudt KUN på frikjøring Soltak åpent på frikjøring = svart flagg Du kan ha en glippe på passasjervindu på noen cm
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Håper ikke det var Hawks CSL som ble påkjørt?? Det var kun hans CSL som var der på lørdagen ihvertfall..
Andycam Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Tja, blir litt bekymret når "CSL'n" ser ut som det står i entall.. Ser ok ut på bildene fra i dag i alle fall.
Andycam Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Var nok Hawk ja. Snakket med han nettopp, men det var visst ikke rare skaden det er snakk om heldigvis!
Frode H. Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Ang. skilter, så gjelder vel veitrafikkloven på banen under disse kjørekursene og da er det jo naturlig å kjøre med reg. nummer? Det blir nok skjerpet inn om det blir mer utbredt å kjøre uten.
Dr_S Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 De aller fleste kjører med skilt, de som kjører uten er de samme hvert år. Jeg pleier ta av foran, og monterer US M3 listen. Syns det ser penere ut.
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Hvis veitrafikkloven gjelder har jeg alltid lurt på hvorfor det da er hjelmpåbud? Øvre fartsgrense i Norge er vel 100-110 (?). Dermed burde dette være maksfart. For å ikke bli misoppfattet: Jeg er FOR hjelmpåbud. Jeg spør bare om ting jeg egentlig har lurt på ei stund.. For A drar som ofte med seg B.
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Hvis veitrafikkloven gjelder har jeg alltid lurt på hvorfor det da er hjelmpåbud? Av samme grunn som at det er sjekk av bremseklosser, skiver, væske, batteri, osv. - For din egen sikkerhet.. akkurat som hjelmpåbudet. Når jeg som arrangør står ansvarlig for et treff vil jeg ikke ha alvorlige ulykker der. Om folk selv velger å leie banen og kjøre uten hjelm med et bein ut vinduet, så skal de gjerne få lov til det - men jeg vil ikke ha det på meg om noe skjer, og det vil neppe BMWCCN og andre arrangører heller. Hadde man håndhevet vegtrafikkloven på banen (dvs. 80km/t) ville det ikke vært behov for alt dette, bilene er jo tross alt OK for veien.
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Var nok Hawk ja. Snakket med han nettopp, men det var visst ikke rare skaden det er snakk om heldigvis! Bulk under bakluka, bakfangeren fikk seg en god trøkk, og litt av edelstålet på eksosen forsvant. Det var Fastlane E36 M3'n som snurra ut av "breisladden" og inn i bilen til Haakon.
Erik E30 Einum Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Og dermed var vel diskusjonen om sladding/drifting på BMW CCN-treff lagt død og begravet for all æve tenker jeg!
hagenisse Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Det fyrer kanskje bare mer opp ang. egne heat? Å ha idealsporsliterne og de med alternativ kjørestil på banen samtidig er iallefall helt idiotisk.
Kristov Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Og dermed var vel diskusjonen om sladding/drifting på BMW CCN-treff lagt død og begravet for all æve tenker jeg! Er det noen som har nevnt at han sladdet/driftet da? Man kan vel fint snurre uten å gjøre dette.
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Var nok Hawk ja. Snakket med han nettopp, men det var visst ikke rare skaden det er snakk om heldigvis! Bulk under bakluka, bakfangeren fikk seg en god trøkk, og litt av edelstålet på eksosen forsvant. Det var Fastlane E36 M3'n som snurra ut av "breisladden" og inn i bilen til Haakon. Regner med at det var en skriveleif Geir Anders. Slik jeg forstår så er det 1 stk CSL som har fått seg en trøkk..? Og den er Hawk sin? Eller?
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Hvis jeg ikke er helt bak mål, så er det vel sånn at denne "Hawk" faktisk er Haakon. Ikke at det interesserer meg noe videre.
Erik E30 Einum Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Er det noen som har nevnt at han sladdet/driftet da?Man kan vel fint snurre uten å gjøre dette. Navnet "Breisladden" ble nevnt, den aktuelle svingen heter vel Storsvingen, ergo så jeg for meg at han hadde sladdet i den svingen som Gatebilfolket har gitt nytt navn.Nå skal jeg ikke påstå noe som helst ang. den aktuelle situasjonen, da jeg ikke var der, men et bilde sier ofte mer enn 1000 ord: Det var neppe det eneste stedet og situasjonen han lå litt bredt med bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå