Quattrokiller Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Og dette med instruktør er uvurderlig. Jeg har selv med instruktør med ujevne mellomrom, man blir aldri helt utlært. Hvem er det som har lært deg å drifte i slaktern forresten slikkende på en kronesis?? Trodde det var svartflagg for sånt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Du kan gjøre akkurat hva du vil du Gunnar. Du er jo trossalt sjef. Ikke på BMWCCN-treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 er det virkelig så sære regler på bmwccn treff?? blir jo sett på som en idiot viss du drar på en liten sleng. idealsporet kan du jo kjøre på veien til å fra jobb, når du først kommer på en bane må d jo være lov å bruke bilen. Derfor jeg aldri stiller opp på bmwccn treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Bruke bilen er å kjøre bredt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 patricko, halve diskusjonen her går vel egentlig på at det var helt motsatt i helga. Syntes det var kjempebra selv. Faktisk til tider litt vel texas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Syns det var litt strengt med tanke på sladding. Var et par ganger da vi stod å kikka på hvor alle reagerte på svartflagg, det gjelder voksne mennesker også, ikke bare meg og kompiser som er i 20-åra. Var vel mot slutten av lørdag da en e30 legger den breit ut av langsvingen, ganske tøft å se på, showa jo litt, for han kjørte jo idealspor til vanlig, men det var jo svartflagg før man rakk å smile. Men, skjønner på en måte hvorfor det er slik, for ser man at en får lov til å kjøre slik, vil andre kjøre slik også. En kan dra mange med seg. Men det var ikke mange som kjørte kun for å "drifte" virka det som, heller å legge den litt breit ut av svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Det var vel opp og ned. En rød E30 M3 lå breidt i hele storsvingen 3 ganger på rad (søndagen) mens Ove Kvam fulgte med, ja jeg så at han kikket nettop på M3'n, hvor han han bare snudde seg og pratet videre etterpå. Denne ble ikke svartflagget. Det skal også sies at han var helt alene i svingen alle gangene. Om han hadde prøvd det samme med bil bak seg forblir uvisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tror nestan man må droppe banetreff drømmene! Er man uheldig og gir på litt mye tidlig i svingen for og lære seg å grenser blir man bortvist. Kjedelig greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Fikk meg en vekker i depot-svingen igår selv. Hadde kjørt endel runder med god flyt, inn i depot-svingen som vanlig, gir på ut av svingen og rompa legger seg litt ut. Tydligvis overkorrigerer jeg og får kontra, plutselig har jeg svært begrenset grep på alle hjul, ratter som en gal for å få den på rett vei igjen, et par ganger frem og tilbake, bestemmer meg for å "kontrollere" den ut i sanden på høyresiden, muren ville vært et _mye_ dårligere alternativ... Ingen skader heldigvis, men litt shaky etterpå. Jeg så den der. Du hadde flaks og mye heftig ratting. Men man lærer stadig Det er mange om kjører helt feil i den svingen der, så det veldig tydelig fra tårnet i går. Jeg kan vise deg neste gang vi treffes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hvem er det som har lært deg å drifte i slaktern forresten slikkende på en kronesis?? Trodde det var svartflagg for sånt jeg. YOU HAVE NO PROOF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tror nestan man må droppe banetreff drømmene!Er man uheldig og gir på litt mye tidlig i svingen for og lære seg å grenser blir man bortvist. Kjedelig greier! Man blir ikke det. De aller fleste BMW'er har som kjent bakhjulsdrift og det vil si at man må tolerere litt logring med rompa ut av svinger. Det er forskjell på det, og det å legge opp bilen som en rallybil før svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Fikk meg en vekker i depot-svingen igår selv. Hadde kjørt endel runder med god flyt, inn i depot-svingen som vanlig, gir på ut av svingen og rompa legger seg litt ut. Tydligvis overkorrigerer jeg og får kontra, plutselig har jeg svært begrenset grep på alle hjul, ratter som en gal for å få den på rett vei igjen, et par ganger frem og tilbake, bestemmer meg for å "kontrollere" den ut i sanden på høyresiden, muren ville vært et _mye_ dårligere alternativ... Ingen skader heldigvis, men litt shaky etterpå. Hehe, godt å se det er flere enn meg som sliter med den svingen Du husker sikkert denne situasjonen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg ble faktisk svartflagget på lørdagen selv, etter et aldri så lite "uhell" i slakter'n: bommet på bremsepunkt og spor, girte litt tidlig ned til 2. gir og slapp clutchen ut for raskt, noe som resulterte i at bakhjula mistet festet totalt og baken på bilen kom som et skudd midt i svingen. Tenkte da at siden jeg likevel var ute og "syklet" kunne jeg like gjerne holde gassen og fullføre bilens bevegelse uten å miste all fart og dynamikk, noe som førte til et relativt bredt spor, bittelitt gummirøyk og et pekende svart flagg ved påfølgende depot-passering. Tok da en rolig runde rundt banen før jeg svingte inn på parkeringsplassen og ruslet bort for å høre hva de hadde å si. Fikk så snakke med en av de svenske flaggvaktene som kunne fortelle at årsaken til svartflagget var at jeg hadde bedrevet "bredsladd-åkning". Fikk forklart at det hele i utgangspunktet skyldtes et "uhell" og da var det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 er det virkelig så sære regler på bmwccn treff?? blir jo sett på som en idiot viss du drar på en liten sleng. idealsporet kan du jo kjøre på veien til å fra jobb, når du først kommer på en bane må d jo være lov å bruke bilen. Derfor jeg aldri stiller opp på bmwccn treff... Du som har den ombygde Alpinaen Tarjei bygde? Sølvgrå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hehe, godt å se det er flere enn meg som sliter med den svingen Du husker sikkert denne situasjonen: Husker hva da? At du kjører riktig vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå